Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat govert alleen een mail deelde hier maar volgens mij werkt die er niet.Hoi Govert, de kans is natuurlijk klein dat je mijn bericht nog leest vandaag maar ik ga mijn afhaaltijd waarschijnlijk niet halen. Zal een uurtje later worden maar ga er vanuit dat later geen probleem is.
Inderdaad. Ik deelde de mail. Verliep soepel allemaal vandaag in Breda. Stond wel even handhaving/controle begreep ik. Maar waren al vlot weer weg.Denk dat govert alleen een mail deelde hier maar volgens mij werkt die er niet.
Wat ontzettend jammer, misschien een ongustig druk tijdsslot gehad.Dit was echt een chaos winkel. Weet niet of ik hier volgende jaar weer aanwezig ben. Veel te veel mensen voor de wachtruimte, bijna 1 uur staan wachten op me bestelling.
Had tussen 10.00 & 10.15 ophalen. Zelf was ik er pas 10.30 i.v.m. file op de a16. Uiteindelijk pas rond 11.30 weer weggereden.Wat ontzettend jammer, misschien een ongustig druk tijdsslot gehad.
Van alle vuurwerkwinkels maakte deze op mij toch echt de meeste indruk. Ook Steenbergen was erg goed georganiseerd en heb daar ook 3 kwartier moeten wachten maar het was er dan ook heel erg druk.
Op zich is 30 minuten wachten ook niet heel raar, alles langer voelt al gauw als een eeuwigheid natuurlijk. Zeker als je meerdere adressen afgaat.
Zou alleen deze zaak nog niet afschrijven op 1 mindere ervaring.