Cees van der Horst Breda

Ik was er rond 12 uur (ruim te vroeg) beleefd gevraagd of het kon, ze zijn voor ons gaan kijken en binnen 15 minuten geholpen. Deze winkel loopt zo gesmeerd, super personeel en mega goede service.
Tot dinsdag, heb nog een Sky Symphony in nabestelling staan.

Hoi Govert, de kans is natuurlijk klein dat je mijn bericht nog leest vandaag maar ik ga mijn afhaaltijd waarschijnlijk niet halen. Zal een uurtje later worden maar ga er vanuit dat later geen probleem is.
Denk dat govert alleen een mail deelde hier maar volgens mij werkt die er niet.

Complimenten voor de organisatie, het liep (net zoals als vorig jaar) weer gesmeerd!
Ga zo door, prettige ervaring!

Net mijn eerste bestelling opgehaald. Zo terug voor deel twee. Liep weer soepel allemaal, alleen was ik mijn steek karretje vergeten. A fijn heeft ook wel wat om 20x op en neer te lopen langs alle mensen die vol verbazing kijken wat het allemaal heeft gekost.

Zoals de afgelopen jaren snel geholpen: echt super. Kei vriendelijk personeel. Loopt als een trein. Nog even een Rocket Rhapsody meegenomen die al klaarstond toen ik van het betalen naar de afhaalbali liep. De vervanger voor de Crackle King was natuurlijk allang gecommuniceerd dus dikke prima. Mijn bestelling die ik vanavond mag ophalen kon ik helaas niet in de middag meenemen. Maar dat is geen straf, lekker vanavond nogmaals sfeer proeven! Kan niet anders zeggen dat ik deze winkel een aanrader vind.
IMG-20241228-WA0008.jpg

Prima geholpen zojuist, dame aan de balie scant je bon en na paar minuten wachten alles netjes de auto in..tot volgend jaar weer

Dit was echt een chaos winkel. Weet niet of ik hier volgende jaar weer aanwezig ben. Veel te veel mensen voor de wachtruimte, bijna 1 uur staan wachten op me bestelling.

IK ben ook prima en snel geholpen en gelukkig was mijn break-out er ook. Enkel een vervanger voor de crackle king dus. Maar dat was al gecommuniceerd.

Vanmorgen rond een uurtje of 11 stond ik bij de dame die mijn afhaalbon ging scannen. Ik zei dat ik wel een minuut of 10 te vroeg was. Maar dat was niet erg zei ze. In de wachtruimte, waar het niet super druk was, stond binnen een paar minuten de bestelling al klaar. Even controleren en binnen 10 minuten zat ik alweer in de auto. Prima geregeld. Breda vuurwerk bedankt.

Dit was echt een chaos winkel. Weet niet of ik hier volgende jaar weer aanwezig ben. Veel te veel mensen voor de wachtruimte, bijna 1 uur staan wachten op me bestelling.
Wat ontzettend jammer, misschien een ongustig druk tijdsslot gehad.
Van alle vuurwerkwinkels maakte deze op mij toch echt de meeste indruk. Ook Steenbergen was erg goed georganiseerd en heb daar ook 3 kwartier moeten wachten maar het was er dan ook heel erg druk.
Op zich is 30 minuten wachten ook niet heel raar, alles langer voelt al gauw als een eeuwigheid natuurlijk. Zeker als je meerdere adressen afgaat.
Zou alleen deze zaak nog niet afschrijven op 1 mindere ervaring.

Wat ontzettend jammer, misschien een ongustig druk tijdsslot gehad.
Van alle vuurwerkwinkels maakte deze op mij toch echt de meeste indruk. Ook Steenbergen was erg goed georganiseerd en heb daar ook 3 kwartier moeten wachten maar het was er dan ook heel erg druk.
Op zich is 30 minuten wachten ook niet heel raar, alles langer voelt al gauw als een eeuwigheid natuurlijk. Zeker als je meerdere adressen afgaat.
Zou alleen deze zaak nog niet afschrijven op 1 mindere ervaring.
Had tussen 10.00 & 10.15 ophalen. Zelf was ik er pas 10.30 i.v.m. file op de a16. Uiteindelijk pas rond 11.30 weer weggereden.

Wij hadden tijdslot rond 14:00, reden uiteindelijk 3 kwartier later weg, had t idee dat er wel 20 bestellingen die later binnen kwamen dan ons t eerder hadden.
Verder beste service, werd zelfs mee naar de auto gedragen! Heel fijn!
Tot volgend jaar!

Toppers bij Breda vuurwerk.
Zijn flexibel, helpen met tillen en sjouwen en zijn gezellig en toegankelijk! Bedankt heren en dames!

Back
Bovenaan