Cees van der Horst Breda

Ik ben ook langs geweest en weer veel bekenden gesproken.
Deze winkel heeft het perfect voor elkaar, ik blijf het bijzonder vinden dat ze in de bunkers vloerverwarming hebben.
Tevreden naar huis gereden en een paar grote flessen bier gehaald bij de Bierschuur en de Fietstas weer volgetankt met Belgische benzine.

Goedemiddag allen,

We hebben nog niets over vervangers gecommuniceerd om te voorkomen dat we weer moeten gaan vervangen bij vervangers, heb nog even geduld. We begrijpen dat de laatste tests eraan komen. Zoals gebruikelijk en aangegeven door meerdere forumleden zullen we de communicatie in één keer doen en proberen we hierbij een goede oplossing te vinden - ook wij zijn liefhebbers.

We hebben voor de 28e extra capaciteit toe kunnen voegen en bijvoorbeeld de Bunga Set kan nu op de 28e goed besteld worden. Mocht het nu nog niet mogelijk zijn om je producten de 28e te bestellen, dan zal dit waarschijnlijk door de voorraad komen.

Voor vragen over bestellingen etc, mail gerust naar ons info"at" mailadres.
Bedankt gelijk nog even bestelling geplaatst van de Bunga set. En ook supersnel mail nadat ik had gevraagd of alles naar later tijdblok kon.

Top service!

Het was gisteren weer een leuke dag en ook goed bezocht dit jaar!! Het blijft hier altijd indrukwekkend om de grote van de bunkers (plus inhoud) te zien, ondanks dat ik de rondleiding al heel vaak heb gehad. Dit jaar had ik het geluk een leuke cake te winnen tijdens de loterij :) plus ook een mede pyro van dit forum ontmoet, dus dat is altijd goed!

Vandaag nog even langs geweest.
Er werd hard gewerkt om het afhalen straks nog soepeler te laten verlopen, er komt nog meer ruimte bij, mooi om te zien hoe Cees en zijn team dit aanpakken.

Morgen is er weer een open dag, voor diegene die nog niet zijn geweest, zou ik zeker gaan. Tour door de volle bunkers verveelt nooit ;-)

Er is zojuist een mail uitgestuurd naar de klanten die (mogelijk) worden benadeeld door afkeur en/of leveringsproblemen. Geen mail ontvangen? Dan zit je waarschijnlijk goed.

Mochten hier vragen over zijn horen we het graag via onze info "apenstaart" BredaVuurwerk

Laatst bewerkt:
Ben dus niet de enige... Begin van het jaar werden volgens mij gewoon de voorraden verkocht die nog in de bunker lagen, dus vind het apart dat degene die 4 januari besteld hebben nu ook een vervanger krijgen.

Aha dat was mij niet duidelijk... Wel vaag want sommige geven in de topics van de Crackle King en Royal Match aan dat ze wel de 2023 batch krijgen.

Toch zou je bij een outlet verwachten dat het spul gewoon in de bunkers ligt... Ook omdat het echt maar om 15 stuks ofzo ging.

Laatst bewerkt:
Op het moment dat de outlet online is gegaan is het assortiment een combinatie geweest van artikelen in de kluis en bestelde artikelen. Hoe vroeg de order dus ook is geplaatst, het is op geen enkele manier een garantie dat de bestelling al in de kluis lag.

Dit beweren we overigens ook nooit, al doen we ons uiterste best om het uitlevering succes zo hoog mogelijk te laten zijn.

Daarnaast is het nu nog onduidelijk welke batches precies afgekeurd zijn, en naar ik begrijp op bovenstaande waarschijnlijk allemaal.

Back
Bovenaan