Cees van der Horst Breda

Erg leuke verhalen hoor, top dat iedereen die er was een leuke dag heeft gehad.

Mooi verslag, Jordi! Een echte liefhebber zo te lezen. Blijft mooi om die bunkerfoto's te zien!

Wat een super verslag, Jordi! Hiervoor onze dank.
Graag gedaan Breda Vuurwerk. Jullie nogmaals bedankt voor de geslaagde middag en mooie prijzen + goodie doos.

Mooi verslag met beeldmateriaal! Evo - 3xh en Evo - winternight nog niet gespot? :p.
Nee de 3Xheaven, Winternight en Serenity stonden er nog niet bij. Ik heb me laten vertellen dat deze wel binnenkort in Nederland aankomen. Wellicht dat Marchel hier iets meer over kan melden in één van de producttopics.

Leuk verslag zeg Pyrofan! Jullie prijs is ook niet mis hoor voor een tweede plaats! En jullie pyro moeder was lekker fanatiek zeg, leuk! :)
Haha, ja zeker. Wat ik al zei, we waren echt dolblij met de prijs en tegelijkertijd ook verrast. Echt een super dikke prijs voor een tweede plaats. Pyro mom was inderdaad mega fanatiek. Er ging die middag een wereld voor haar open en haar zoon genoot ook aanzienlijk, geweldig om te zien.

Mooi verslag, Jordi! Een echte liefhebber zo te lezen. Blijft mooi om die bunkerfoto's te zien!
Iedereen bedankt voor de complimenten. Als alles een beetje volgens planning verloopt dan zit het met die bunkerfoto's wel goed:wink:

Ook vanuit mijn kant wil ik Breda Vuurwerk bedanken voor deze super leuke middag en natuurlijk voor de Goodiebag en de gewonnen blinking sky!! Echt een winkel voor en door liefhebbers. Heel leuk verslag Jordi!

Laatst bewerkt:
Liefhebbers,

Enorm bedankt voor jullie aanwezigheid van gisteren. We hebben een toffe middag beleefd. Ondanks het slechte weer waren er toch nog genoeg freaks naar de zaak gekomen. Natuurlijk begrijpen we dat de freaks van ver buiten Breda verstandig thuisbleven. Maar niet getreurd dat jullie tot volgend jaar moeten wachten want jullie zijn ook welkom op de buurt/liefhebbersmiddag (zondag 17 december van 13:00 tot 17:00).

Beeldmateriaal van de freakmiddag volgt snel!

Let op: Freaksite blijft open tot 20 december maar vanaf 15 december zullen wij minder actief zijn op het forum en kunnen wij niet garanderen dat wij de vragen over freaksite nog kunnen beantwoorden. Ook zullen veel producten verdwijnen van de freaksite in de komende dagen. Profiteer dus nog snel. Wij focussen ons nu volledig op de reguliere verkoop
Wij hopen op jullie begrip en waardering dat wij tot zo laat in het seizoen nog steeds mooie kortingen bieden.

Dan ga ik morgen nog maar eens een bestelling plaatsen. We blijven bezig :D

Hi bredavuurwerk, nog iets meer dan een weekje tot de eerste verkoopdag! Succes met de vorderingen!
Zijn er nog bijzonderheden te melden met late producten. Of misschien wat fotos van de bunkers om te laten zien. Mocht er tijd voor zijn dan.
Ik wens jullie een succesvolle tijd.

Ik vroeg me dat ook af, of er al iets bekend was over bepaalde producten die mogelijk niet of te weinig geleverd gaan worden.

En ik wil ook even zeggen dat de service weer zoals altijd echt top is! Prima contact gehad met Luuk en heb ook zeker goed gebruik gemaakt van de freakactie. Paar jaar geleden hier ook besteld en had er echt een super ervaring aan op gedaan! Alles was al netjes klaar gezet en ik stond binnen 5 minuten weer buiten met al mijn bestelde spulletjes.

Beste Freaks,

Na een lange tijd open geweest te zijn gaan ook wij offline met de Freaksite. Wil je nog iets bestellen? Wees er dan snel bij! Vanavond om 22:00 sluit de freaksite. Als je na die tijd nog iets bij wilt bestellen dan kan dat nog op de normale site. Als je daarvoor kiest is het tijdsvak en dag die je kiest ook het moment waarop je die bestelling dient op te halen. Het is niet mogelijk bestellingen samen te voegen van de Freak en normale site.

Met vriendelijke groet,
Bredavuurwerk

Aaaarg ben ik toch nog gezwicht en de Jackhammer erbij gekocht... heb het zo lang volgehouden om er niks meer bij te kopen :(

Weer goede zaken gedaan hier!
En ja qua levering ik denk dat heel veel winkels nog in spanning zitten te wachten op die laatste boot.

Kunnen jullie inmiddels aangeven welke cakes nu precies in de 'Breda's Finest' zitten? Ben toch wel benieuwd.

Kunnen jullie inmiddels aangeven welke cakes nu precies in de 'Breda's Finest' zitten? Ben toch wel benieuwd.

Ik ben zo aan het twijfelen of ik deze moet nemen, budget is eigenlijk op maar volgens mij wordt deze box echt mooi. Ik kreeg vanuit VWB de volgende info:

Hieriin zit een omlabeling van de Yellow River, Cake A van de colorfulcity, Garden Party 3 cake a en de laatste cake is een 30 mm variant van de geweldige crackling cake uit de smash box 2 (dat is in de smasbox een 25 mm, maar in onze box een 30 mm) ;)

Heb op het laatste moment nog een paar cakes toegevoegd en ben nu echt klaar! Bedankt weer voor de mooie actie dit jaar. Nu maar hopen dat alles geleverd gaat worden met al die problemen vanuit China, maar dat zien we volgende week wel weer.

Zou graag nog een lastminute bestelling willen doen, maar er zijn geen afhaalblokken meer open. Is bestellen nog mogelijk?

Slaat de kruitstress al toe? :)

Om jullie tegemoet te komen blijven we tot 23:00 open en hebben we nog wat blokken opgezet. Succes en allen alvast erg bedenkt voor jullie vertrouwen en bestellingen.

Nu massaal duimen of alles op tijd binnen is!

Back
Bovenaan