Cees van der Horst Breda

ook zin gehad om erna toe te gaan echter helaas onmogelijk door de sneeuw.

Zijn er mensen die na de eerste freakbestelling problemen hadden met bijbestellen? Ik krijg nu de telkens het antwoord voor minimaal 150 bijbestellen en dan ook nog eens op een ander dagdeel.

BredaVuurwerk is gepmt echter nog geen reactie nu snap ik dat vanwege de drukte maar ik ben bang dat anders de desbetreffende cakes op zijn.

Je moet inloggen en dan kan je per €25 bijbestellen. Ik kies ook telkens gewoon ene random blok en zet bij comments iets van samenvoegen.

Volgende freakmiddag op zaterdag pls? :wink:

Misschien dat Bredavuurwerk onder de aanmelders die er helaas door de weersomstandigheden niet bij konden zijn,alsnog de dagaanbiedingen per email kunnen aanbieden?:D #durftevragen

Voor mij was niet de sneeuw, maar mijn werk een probleem dit jaar. Door verplichtingen kon ik er vandaag helaas niet bij zijn. En man, wat baal ik ervan! Vorig jaar vond ik het een heel interessante en vooral gezellige dag, met top aanbiedingen. Volgend jaar maar weer beter...

Het was een super geslaagde middag, allemaa weer top georganiseerd. De mensen van vuurwerk breda hebben er echt veel moeite ingestoken om een toffe middag van te maken. Rondleiding in de bunkers is altijd mooi om te zien, cees heeft altijd leuke verhalen erbij. Een rasondernemer.

De verwarmde bunker zat aln goed vol, zodat de cakes goed de tijd krijgen om nog te drogen.

De showroom is dit jaar wat anders ingedeeld maar zeer overzichtelijk.

Meegedaan met de quiz en ons team op de eerste plek geeindigd of niet chris ;-)
Een mooie cake van oangu gewonnen en de hoofdprijs collision thunder ging ook mee met team tinus.

Bedankt voor de organisatie, deze winkel is en blijft een aanrader met fantastische acties.

Ik begrijp alleen de cakebox aanbieding even niet. Transbomber, Cruel Traction en Immortal Gold voor €360, terwijl CT los €97,50 kost en Immortal €115. Dan zou de Transbomber dus €147,50 moeten kosten?

Laatst bewerkt:
Het was een super geslaagde middag, allemaa weer top georganiseerd. De mensen van vuurwerk breda hebben er echt veel moeite ingestoken om een toffe middag van te maken. Rondleiding in de bunkers is altijd mooi om te zien, cees heeft altijd leuke verhalen erbij. Een rasondernemer.

De verwarmde bunker zat aln goed vol, zodat de cakes goed de tijd krijgen om nog te drogen.

De showroom is dit jaar wat anders ingedeeld maar zeer overzichtelijk.

Meegedaan met de quiz en ons team op de eerste plek geeindigd of niet chris ;-)
Een mooie cake van oangu gewonnen en de hoofdprijs collision thunder ging ook mee met team tinus.

Bedankt voor de organisatie, deze winkel is en blijft een aanrader met fantastische acties.

Ja was een geslaagde middag! Bedankt voor de goede zorgen, nog een leuke cake gewonnen van Pangu met de quiz (goed team Sjoerd!) en een teamgenoot haalde de Collision Thunder nog even binnen! Tot de afhaaldagen!

Ik begrijp alleen de cakebox aanbieding even niet. Transbomber, Cruel Traction en Immortal Gold voor €360, terwijl CT los €97,50 kost en Immortal €115. Dan zou de Transbomber dus €147,50 moeten kosten?

Die aanbieding is vooral voor de normale klanten en niet voor de freaks. Dus via de de gebruikelijke website www.bredavuurwerk.com levert het je €20,- extra op. Freaks krijgen het al tegen bodemprijzen aangeboden.

Het was een zeer geslaagde middag. Mooie kortingen op vuurwerk, een hapje en een drankje en een gratis box incl een dummie van de cracker jack van evolution fireworks die omgewisseld kan worden tijdens de verkoopdagen voor een echte cake. Waar maak je zoiets nu mee? Alleen bij bredavuurwerk denk ik. Dat je vervolgens deel uit mag maken van een team met de nodige vuurwerkkennis en daardoor een cake van pangu wint met de vuurwerk quiz is helemaal top natuurlijk. En als je dan door een gok vraag ( hoeveel cakes staan er in de bredavuurwerk folder) de hoofdprijs wint is helemaal geweldig natuurlijk! Hartelijk dank daar voor en ook voor de gezellige middag en tot de freaknacht!

Leuk om te lezen dat het ondanks het weer toch nog freaks naar Breda zijn afgereisd en een geslaagde middag hebben gehad.

Een vraagje! Kan goed dat het al besproken is, maar dan heb ik het gemist. Is de transbomber in Breda volledig uitverkocht / niet meer leverbaar? Ik zie hem op de normale (niet-freak) site van Breda namelijk wél als onderdeel van een soort combideal, maar niet los.

Liefhebbers,

Enorm bedankt voor jullie aanwezigheid van gisteren. We hebben een toffe middag beleefd. Ondanks het slechte weer waren er toch nog genoeg freaks naar de zaak gekomen. Natuurlijk begrijpen we dat de freaks van ver buiten Breda verstandig thuisbleven. Maar niet getreurd dat jullie tot volgend jaar moeten wachten want jullie zijn ook welkom op de buurt/liefhebbersmiddag (zondag 17 december van 13:00 tot 17:00).

Beeldmateriaal van de freakmiddag volgt snel!

Let op: Freaksite blijft open tot 20 december maar vanaf 15 december zullen wij minder actief zijn op het forum en kunnen wij niet garanderen dat wij de vragen over freaksite nog kunnen beantwoorden. Ook zullen veel producten verdwijnen van de freaksite in de komende dagen. Profiteer dus nog snel. Wij focussen ons nu volledig op de reguliere verkoop
Wij hopen op jullie begrip en waardering dat wij tot zo laat in het seizoen nog steeds mooie kortingen bieden.

Een vraagje! Kan goed dat het al besproken is, maar dan heb ik het gemist. Is de transbomber in Breda volledig uitverkocht / niet meer leverbaar? Ik zie hem op de normale (niet-freak) site van Breda namelijk wél als onderdeel van een soort combideal, maar niet los.

Tegen eind van de week komen er nog een paar online. Hoeveel dit er zijn weet ik niet, afhankelijk van geannuleerde orders. We geven geen korting op deze Transbombers en reserveren is niet mogelijk.

Dit is een deal voor de reguliere website, inmiddels van de freaksite verwijderd.

Nee, jullie heel erg bedankt voor de gezellige middag Bredavuurwerk!
Heel cool om de (al goed gevulde!) bunkers te mogen bekijken en hoe gaaf was het dat we een mooie 2e prijs hebben gewonnen: de Blinking-Sky
Ook de goodie-bag/doos zit vol met leuke items!

Tot de 28e!

Back
Bovenaan