Cees van der Horst Breda

Ik hoop ook dat alle bonnen bij elkaar staan...bij de opmerkingen gezet alles bij de 1ste tijd ophalen...ben benieuwd.
We zullen het over een paar uurtjes gaan zien.

Ik zie jullie wel tussen 01.00 en 02.00! Heb er zin in jongens! En hopen dat alles binnen is, al geloof ik dat wel.

Tot straks! vanochtend nog even gebeld voor een laatste check en alles is goed gegaan!

Meer freaks die er tussen 0045 en 0130 zijn?

Nét terug van mijn freak-bestelling-ophaal-moment.
Wat een prettige mensen daar toch bij BVW/Cees van der Horst!
Ik ben snel geholpen (ondanks de enorme drukte! wat een freaks kennen we toch zeg!), al was er veel van VWM nog niet binnen. Later vandaag ga ik dus nog ff terug om de rest op te halen.

Top zaak! Geen andere woorden voor. Sommige artikelen niet voorradig maar puik opgelost!

Voor herhaling vatbaar zeker met de mooie deals! Als je hier niet besteld ben je een dief van je eigen portemonnee!

Goede zaak. Rustig personeel en allemaal goed geregeld.

De mcdonalds ook op een mooie afstand om het af te sluiten, veel succes nog!

Zaak was al goed vol om 0:00 uur :D

Ze hadden wat issues met artikelen van Rubro en Vuurwerkmania die te laat waren geleverd. Maar dat werd zo te zien allemaal netjes opgelost (had er zelf geen last van). Ik hoorde ze zelfs zeggen dat ze zelf een vrachtwagen naar Duitsland hadden gestuurd om het spul z.s.m. in Breda te krijgen, dus ze gaan er wel voor :)

Mijn bestelling was klein genoeg om er zo bijgepakt te kunnen worden, dus ik was vrij snel weer op pad, zodat ik nog even 4 uurtjes kon slapen voor de volgende winkel.

Arriveerde rond 00:30, na even in de rij gestaan te hebben waren mijn bestellingen vlot gepakt. Even samen gecontroleerd en ingeladen. Heb VM, ik kon wachten op de vrachtwagen, morgen terug komen of iets anders uitzoeken. Ga vanmiddag nog even langs is 10 min rijden voor me. Top service

Wel jammer dat de site offline is. Nu kan ik mijn bestellijst niet printen (had hem niet in de mail gehad namelijk).

Maar dat komt goed als ik jullie reacties zo lees.

Edit: gelukt via de gewone site

Back
Bovenaan