Ceasar

Geniaal ding dit, mijn oom (voor wie ik deze op zijn kosten besteld had) was zeer te spreken over zijn aankoop. Hier een filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bij jou ging hij wel zoals het hoor, dit jaar schoot hij bij mij alles in 1 keer. Hij was in 10 seconde afgelopen maar dat zorgde wel voor een goed gevulde lucht :p

Zit al een aantal jaar vast in mijn collectie. Crackling is niet mijn favoriete effect, maar deze cake is daarop voor mij een uitzondering. Door de tempowisselingen en de waaiervorm onstaat er een leuke chaos in de lucht.

Deze cake dit jaar voor het eerst geschoten en ik vond hem schitterend. In het begin dacht ik dat het een trage cake zou zijn met de gewone effecten, maar naarmate hij knalde werd hij ook steeds heftiger met die finale salvo's als een fantastisch hoogtepunt.

Zo de Ceasar was echt geweldig dit jaar!! Hij werkte perfect, vorig jaar gooide hij er alles tegelijkertijd uit, en dat bij beide potten echt zonde! Maar wat was ie mooi, voor zo weinig geld :) Ik vind hem mooier dan veel 500 grammers!

Deze ging echt als een beest vorig jaar. Mijn vaste Dynasty dealer lijkt hem alleen niet meer te hebben. Hopen dat ik hem nog ergens kan vinden.

Back
Bovenaan