Ceasar

Jesus wat heeft dynasty toch veel goed vuurwerk voor weinig geld. Is het erg als je bij 1 vuurwerkverkooppunt voor over de 300 euro aan vuurwerk haalt????...want dat gaat dan wel gebeuren. Kost hierzo 18,95 dat potje

Ben niet zo'n crackling fan. Tenzij het heel veel is. Die mines erbij zorgen voor een flink stuk crackling geweld in je straat. En hij heeft lekker veel schoten. Leuk dat Katan een omgelabelde ceasar heeft in hun profi vuurwerk (crazy bull) dan vink ik hem daar wel aan.

Mooie filmpje pigi bedankt. Wat ook op het filmpje van pigi te zien is (vind ik dan) is dat de effecten er meer uit floepen. Dat vind ik erg jammer. Hoe heb jij dat ervaren ?

:bye:

2* ceasar

Klasse cake, alhoewel de effecten niet zo groot zijn.
Een cake die je niet mag laten liggen als freak. Puur omdat hij anders is als alle andere cakes.

dit was echt zo'n bruut ding! met de Sniper viel ie het meest op vannacht. Beukt de effecten de lucht in, maar niet hoog waardoor je je middenin de vette cracklingwaaiers waant. Geweldige pot!

Ik neem mijn eerdere reactie terug. Ik heb deze cake toch gekocht en ik vond hem geweldig. Hij was binnen 15 a 20 sec. weg. Prachtig voor die prijs!:D

ik vind hem ook heel mooi vooral dat hij een paar schoten links doet en dan een paar schoten rechts zie ik niet vaak in een cake van zo een prijs klasse

heb hem op een demo gezien. en het waren meer plofjes xD ipv lekkere knallen

Klopt, ik heb hem ook afgelopen jaar 3 keer gezien. 2 op een demo en een uit mijn eigen collectie. Maar ik moet zeggen dat de knallen bij oudjaar veel harder leker dan de ploffers bij de demo's. Weet niet of dat komt door de afstand of dat ik gewoon geluk had. :rolleyes:

Gisteren gezien bij de demo in Naarden. Een redelijke cake met leuke effecten.
Zeker geen miskoop voor € 26

Tja het zijn twee hele verschillende cake. Ceasar is leuk omdat hij hij op zoveel verschillende manieren schiet, maar Stars over Paris heeft veel beter afgewerkte en grotere effecten.

Stars over paris of Ceasar?

dan zou ik voor de stars over paris gaan is een geweldige pot voor weinig geld. met mooie effecten mooie kleuren en redelijk grote effecten.

bij mij staan ze alle twee in de straat omdat ik ze alle twee gewoon super vind:wink:!

Back
Bovenaan