Ceasar

Deze vond ik toch ook echt goed afgelopen jaar.
Normale burst, en heel veel variatie wat betreft schietrichtingen.

Ik vroeg mij af of deze cake nog is geschoten op de demo, hoe hij daar presteerde en of deze ook in prijs is gedaald. Deze cake is voor mij elk jaar een topper gebleken en hopelijk is hij niet minder geworden en hopelijk misschien zelfs beter aangezien wolff zich goed heeft gefocused op de oudere cakes.

Ik vroeg mij af of deze cake nog is geschoten op de demo, hoe hij daar presteerde en of deze ook in prijs is gedaald. Deze cake is voor mij elk jaar een topper gebleken en hopelijk is hij niet minder geworden en hopelijk misschien zelfs beter aangezien wolff zich goed heeft gefocused op de oudere cakes.

Deze cake is helaas niet geschoten op de demo van gisteren. Ik weet niet er morgen ook dynasty producten geschoten worden? Misschien is er dus nog een kans.

Ik heb deze cake nog nooit in real life gezien, maar toch heb ik deze vorig jaar veel verkocht afgaande op de filmpjes. Denk dat ik hem dit jaar ook meeneem, mooie crackling bak.

Hoi Bosman,

Ik zie dat je in verschillende topics vraagt of een cake de moeite waard is voor een bepaalde prijs.
Ik kan nu zeggen dat deze cake het waard is, maar uiteindelijk moet jij dat bepalen.
Heb jij dat bedrag ervoor over? Zo ja, dan is hij het waard voor jou. Het heeft met meer te maken dan alleen de prijs.
Voor deze cake kan ik je wel zeggen dat de prijs die jij noemt erg goed is. Maar bepaal zelf of je het waard vindt.
greetzzz

Aangezien deze links en rechts weer opduikt, weet iemand deze ergens in het noorden te staan?

Back
Bovenaan