Guusje
VWC lid
Boete. En strafblad.Precies mijn gedachte. Een eventuele boete neem ik dan maar voor lief, al is die kans zeer klein.
Maar ook dat risico nemen we.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Boete. En strafblad.Precies mijn gedachte. Een eventuele boete neem ik dan maar voor lief, al is die kans zeer klein.
Maar wij zijn toch helemaal niet het probleem als ik gezellig met vrienden thuis mijn siervuurwerk afsteek met oud en nieuw!
Inderdaad ik ben alleen bang dat ze je echt gaan criminaliseren en het niet alleen bij een boete blijft. Te gek woorden eigenlijkPrecies mijn gedachte. Een eventuele boete neem ik dan maar voor lief, al is die kans zeer klein.
Er is maar een manier om druk oo de politie te verlagen. Een ban op alcohol. Zal niemand accepteren maar het is een feit dat de meeste ellende daarmee begintIk de peilingen lieten ze al een enorme stijging zien, dus ik denk niet dat je verhaal op gaat. Ik denk persoonlijk ook dat Bonteballetje daadwerkelijk de druk op de Politie wil verlagen en dat zijn doel niet zo zeer zielig zieltjes scoren is. Dat hij dan het causale verband niet ziet tussen illegaal vuurwerk, handhaven en legaal siervuurwerk (en dus klakkeloos het verhaal van de Politie overneemt) is met zijn status van dienst wel beschamend.
Beste Fegefeuer,Blaas z’n mailbox op, figuurlijk welteverstaan![]()
Kreeg dezelfde antwoord van henri, hij vond het erg jammer dat ik het CDA lidmaatschap had opgezegd op basis van 1 standpunt, ik ben helemaal geen CDA'r en nooit een lidmaatschap gehad maar vond wel leuk dat hij het geloofdeBeste Fegefeuer,
Dank voor je reactie op ons standpunt t.a.v. het landelijke vuurwerkverbod. Wij houden van tradities. Maar als een traditie ontspoort, moeten we die dan niet willen aanpassen? Vinden we het acceptabel dat onze hulpverleners met Oud en Nieuw worden beschoten met vuurwerk en bijna 300 agenten te maken hebben met agressie en de agressie toeneemt? Ja, de goeden lijden nu onder de kwaden. Dat vind ik ook heel wrang. Maar ik kan het niet meer uitleggen dat we steeds zeggen achter onze hulpverleners te staan, maar als de politie zelf vraagt om een landelijk vuurwerkverbod, we dan niet thuis geven. De politie is al overbelast en kan haar werk al niet meer goed doen. Dus ja, dit was voor ons als fractie een lastig dilemma en de keuze die je dan maakt, is nooit makkelijk. Hier botsen ook verschillende CDA-waarden: het belang van tradities, van gemeenschapszin, maar ook van fatsoen, van respect voor hulpverleners, van het beschermen van de meest kwetsbaren in de samenleving.
Hartelijke groet,
Henri
Lijkt er op dat Henri een standaardantwoord heeft, dat hij aanvult op basis van punten die zijn aangehaald in een specifieke mail.Kreeg dezelfde antwoord van henri, hij vond het erg jammer dat ik het CDA lidmaatschap had opgezegd op basis van 1 standpunt, ik heb helemaal geen CDA'r en nooit een lidmaatschap gehad maar vond wel leuk dat hij het geloofde![]()
om misselijk van te worden bah..........Viel mij gisterenavond op dat er gelijktijdig op tv een anti-vuurwerk item was. Weer met een paar nono's die nergens verstand van hebben maar wel met deze onzin de massa bespelen.
En een zielige mevrouw met hond mocht natuurlijk niet ontbreken.