Waar lees je dat de SP tegen is?
Ik stuur je een PB, heb screenshot gehad van andere liefhebber maar weet niet of ik dat zonder zijn toestemming mag plaatsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar lees je dat de SP tegen is?
De toekomst hangt nu echt van de VVD af, maar het is uitstel van executsie.We zijn gewoon de sjaak, ben al naar alternatieven aan het kijken
Een wetenschapper... Die man 1 x horen praten en ik moest al over mijn nek. Wat een figuur is dat zeg.. ( zoals 90% van de politiek trouwens..)En ik maar geloven dat Bontebal wetenschapper was en dus met zelfde instelling en kijk op zaken...
Gaat niet vluchten toch lamzakWe zijn gewoon de sjaak, ben al naar alternatieven aan het kijken
Het is niet alleen gl, pvda of pvdd...... Politie bond en top zegt duidelijk we kunnen handhaven als er een totaal verkoop 'n afsteek verbod is, daar acteren veel politici ook op want tjah zij zeggen het dus dan klopt het aangevuld met oogartsenTriest dat er weer mensen zich voor het karretje van Groen Links en Partij Voor De Dieren laten spannen die alleen maar een vuurwerkverbod willen voor hun eigen politieke gewin.
Het gaat deze partijen helemaal niet om de overlast, vandalisme, gewonden en het bekogelen van hulpverleners door vuurwerk, ze roepen dit alleen maar om zoveel mogelijk mensen tegen het consumentenvuurwerk op te zetten zodat er draagvlak voor een vuurwerkverbod komt en zij hun zin krijgen.
Dat er na een vuurwerkverbod geen hulpverleners meer bekogeld worden is grote onzin, dit zal nog steeds gebeuren en ik verwacht dat dat nog veel erger gaat worden en hetzelfde geldt voor de overlast, vandalisme en gewonden.
De mensen die hiertoe besluiten hebben totaal geen verstand van vuurwerk en weten niet hoe de vork in de steel zit.
Tja de politiebond misbruikt zelfs de begrafenis van een kind dat is overleden door een Shell om te pleitten voor siervuurwerkverbod..Politie bond en top zegt duidelijk we kunnen handhaven als er een totaal verkoop 'n afsteek verbod is, daar acteren veel politici ook op want tjah zij zeggen het dus dan klopt het aangevuld met oogartsen
Nee nee, eerst branden we dat veld bij jou nog een paar jaar afGaat niet vluchten toch lamzak![]()
Bij de Christelijke mensen zitten veel die graag vuurwerk afsteken. Er wel een uitzondering bij sommigen, als nieuwjaarsdag op een zondag valt, dan gaan ze geen vuurwerk afsteken. Maar die mensen stemmen ook vaker op SGP en die is al decennia voor een vuurwerkverbod.Jeugd Urk verliezen ze als stemmen, wat een slappe redenen. Speelt veel meer, handje klap achter de schermen.
Dan moeten ze ook maar eens geen politie meer inzetten tijdens voetbalwedstrijden als ze zo veel om de agenten geven…Daarnaast zijn het juist deze mensen die ook de rest van het jaar te maken hebben met geweld, intimidatie, hoge werkdruk en de uitwassen van de verhuftering van onze maatschappij. Het kan zo niet doorgaan. We kunnen niet volhouden pal achter onze politiemensen, brandweermensen en zorgverleners te staan, maar één keer per jaar weg te kijken.
Hoor net op de radio, dat ze binnen de partij hun mening gaat bespreken.De toekomst hangt nu echt van de VVD af, maar het is uitstel van executsie.