gizmo75
VWC lid
Iemand die toevallig een website heeft waar het vuurwerkbesluit opstaat? Ik wil vanavond wat cat. 1 stoken en is altijd wel handig dan![]()
Bijv. http://vuurwerkvermaak.nl/vuurwerk-info/vuurwerkbesluit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die toevallig een website heeft waar het vuurwerkbesluit opstaat? Ik wil vanavond wat cat. 1 stoken en is altijd wel handig dan![]()
Succes er mee. Ik bedoel al die zeurpieten van tegenwoordig. Maak er maar een filmpje van altijd leuk toch??![]()
Er waren inderdaad weer zeurpieten die er moeite mee hebben om het even netjes te vragen. Beginnen meteen te schreeuwen dat je op moet rotten etc.
Ik heb uiteraard een filmpje gemaakt
Rambo's van Lesli komen mooie effecten vanaf.
Heb hier nu nog een doos vol met cat. 1 vuurwerk staan
Die is voor mijn verjaardag![]()
Ik kan er morgenmiddag wel een maken
Foto volgt nog![]()
Knetterlint/ballen leveren te veel rommel op op het veld.zoe geen grondbloemen doen die rollen niet op gras maar dat snap je denk ik wel. ik denk dat je het beste crackling balls/knetterlint kan kopen je kan ook luchthuilers kopen als ze die bij jou in de buurt hebben
dat pakket wat daar bovenin staat is dat ook cat 1? zit wel een prijskaartje of info kaartje op
Knetterlint/ballen leveren te veel rommel op op het veld.
Voor 1,50 per pakje hebben ze hier bij Intratuin gillende keukenmeiden.