Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Succes er mee. Ik bedoel al die zeurpieten van tegenwoordig. Maak er maar een filmpje van altijd leuk toch??:D

Er waren inderdaad weer zeurpieten die er moeite mee hebben om het even netjes te vragen. Beginnen meteen te schreeuwen dat je op moet rotten etc.
Ik heb uiteraard een filmpje gemaakt :)
Rambo's van Lesli komen mooie effecten vanaf.

Er waren inderdaad weer zeurpieten die er moeite mee hebben om het even netjes te vragen. Beginnen meteen te schreeuwen dat je op moet rotten etc.
Ik heb uiteraard een filmpje gemaakt :)
Rambo's van Lesli komen mooie effecten vanaf.

Filmpje is helaas mislukt, ik wou hem gisteren gaan editen en online zetten maar hij heeft niets opgenomen :(
Ben denk ik vergeten om op het knopje te drukken, want nu doet hij het wel...

Vorige week ben ik met mijn team kampioen geworden. Aangezien dat na een uitwedstrijd was is het kampioensfeest morgenochtend/middag. Nu zoek ik voor max. 10 euro aan cat. 1 vuurwerk dat niet te veel rommel maakt. Ik zat zelf te denken aan twee oranje fakkels (clubkleuren) van Broekhoff (4,95 per stuk), maar zie je die overdag wel?

De winkels die cat. 1 verkopen hier in de buurt zijn tot 21:00 open, dus ik heb nog wel even de tijd.
Ik kan komen aan Broekhoff en een klein gedeelte van de Lesli collectie.

Het moet wel op gras kunnen (of in de hand).

zoe geen grondbloemen doen die rollen niet op gras maar dat snap je denk ik wel. ik denk dat je het beste crackling balls/knetterlint kan kopen je kan ook luchthuilers kopen als ze die bij jou in de buurt hebben

zoe geen grondbloemen doen die rollen niet op gras maar dat snap je denk ik wel. ik denk dat je het beste crackling balls/knetterlint kan kopen je kan ook luchthuilers kopen als ze die bij jou in de buurt hebben
Knetterlint/ballen leveren te veel rommel op op het veld.
Voor 1,50 per pakje hebben ze hier bij Intratuin gillende keukenmeiden.

dat pakket wat daar bovenin staat is dat ook cat 1? zit wel een prijskaartje of info kaartje op

Linksboven bedoel je? Dat is de Pyro Bag van Huisman Vuurwerk. Met inhoud is het CAT.1 en CAT.2 en zonder inhoud is het helemaal geen vuurwerk maar gewoon een stoere rugzak om je vuurwerk in te stoppen. Onder dat motto hangt/staat de Pyro Bag bij onze CAT.1-wand.

ja maarja daar zie je overdag weinig van, en die dingen zijn al gouw duur. maar je komt er wel uit denk ik. suc6

Back
Bovenaan