vuurwerkje2013
VWC lid
De Big-Bazar verkoopt nog vuurwerk in Veenendaal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, zonde he...
Juist nu, om een beetje af te kicken, zou het leuk zijn nog ergens wat te kunnen halen
Zijn er helemaal geen zaken meer waar ze dit nog verkopen?? (behalve dure online shops)
Waarom wordt Cat1 vuurwerk niet het hele jaar verkocht, terwijl dit wel mag?
action verkoopt heel het jaar cat 1 vuurwerk,
verder als je bijvoorbeeld naar de boerenbond of welkoop of andere winkels gaat en je vraagt naar cat1 hebben ze het meestal achter liggen . alleen ligt het niet in de winkel! dat is teminste mijn ervaring
--pyro99![]()
Ik heb nog niet gekeken in de Action, maar ik durf te wedden dat het allemaal flauwekulvuurwerk is (sterretjes, ijsfonteinen enz...).
Wat verwacht je dan? 500 grams?
Cat1. is gewoon leuk om de maanden voor december door te komen, je komt dan helemaal in de stemming. Ben benieuwd of ze bij de action nog steeds ijsfonteinen en knetterballetjes hebben.![]()
Om eerlijk te zijn hoop ik dat ze het Thunderclap pakket (grondbloemen, crackling balls, knetterlint enz.) het hele jaar door verkopen.
thunderclap is nog steeds te koop bij de meeste actions , en zal ook waarschijnlijk heel het jaar te koop zijn , net zoals de rest bij de action
--pyro99
Iemand idee of een makro filiaal nog fonteinen verkoopt of andere winkels? Naast de belachelijke online prijzen natuurlijk![]()
Ik ben nog opzoek naar een Lesli dealer die nog cat.1 verkoopt in de omgeving van Apeldoorn.