Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Ja, zonde he...
Juist nu, om een beetje af te kicken, zou het leuk zijn nog ergens wat te kunnen halen :shy:
Zijn er helemaal geen zaken meer waar ze dit nog verkopen?? (behalve dure online shops)

De grotere actions waar ik ben geweest ( afgelopen zaterdag ) had nog ZAT spul liggen bij de kassa's :)
in dit geval was het amersfoort

Oh echt? Dan ga ik nog effe bij een paar andere Actions langs :)
Vandaag bij eentje geweest en daar was alles alweer weg.

Iemand idee of een makro filiaal nog fonteinen verkoopt of andere winkels? Naast de belachelijke online prijzen natuurlijk :)

Waarom wordt Cat1 vuurwerk niet het hele jaar verkocht, terwijl dit wel mag?

action verkoopt heel het jaar cat 1 vuurwerk,

verder als je bijvoorbeeld naar de boerenbond of welkoop of andere winkels gaat en je vraagt naar cat1 hebben ze het meestal achter liggen . alleen ligt het niet in de winkel! dat is teminste mijn ervaring:wink:

--pyro99:bye:

action verkoopt heel het jaar cat 1 vuurwerk,

verder als je bijvoorbeeld naar de boerenbond of welkoop of andere winkels gaat en je vraagt naar cat1 hebben ze het meestal achter liggen . alleen ligt het niet in de winkel! dat is teminste mijn ervaring:wink:

--pyro99:bye:

Ik heb nog niet gekeken in de Action, maar ik durf te wedden dat het allemaal flauwekulvuurwerk is (sterretjes, ijsfonteinen enz...).

Ik heb nog niet gekeken in de Action, maar ik durf te wedden dat het allemaal flauwekulvuurwerk is (sterretjes, ijsfonteinen enz...).

Wat verwacht je dan? 500 grams?
Cat1. is gewoon leuk om de maanden voor december door te komen, je komt dan helemaal in de stemming. Ben benieuwd of ze bij de action nog steeds ijsfonteinen en knetterballetjes hebben. :)

Wat verwacht je dan? 500 grams?
Cat1. is gewoon leuk om de maanden voor december door te komen, je komt dan helemaal in de stemming. Ben benieuwd of ze bij de action nog steeds ijsfonteinen en knetterballetjes hebben. :)

Om eerlijk te zijn hoop ik dat ze het Thunderclap pakket (grondbloemen, crackling balls, knetterlint enz.) het hele jaar door verkopen.

toysxl winkels heeft ook nog van alles in de winkel liggen. grondbloemen,knetterkegels flitspaaltjes etc.

Om eerlijk te zijn hoop ik dat ze het Thunderclap pakket (grondbloemen, crackling balls, knetterlint enz.) het hele jaar door verkopen.

thunderclap is nog steeds te koop bij de meeste actions , en zal ook waarschijnlijk heel het jaar te koop zijn , net zoals de rest bij de action

--pyro99

thunderclap is nog steeds te koop bij de meeste actions , en zal ook waarschijnlijk heel het jaar te koop zijn , net zoals de rest bij de action

--pyro99

Dit bewtijfel ik, vooral als het pakket was uitverkocht voor O&N (En ja, dit was het geval in de Action in de buurt).

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn nieuwe camera getest. Uiteraard met CAT 1.

Hierbij mijn filmpjes, gefilmd met de Canon EOS 650D:

Over 2 weken komt bij Intratuin Apeldoorn de cat. 1 collectie binnen.
Ze verkopen hier al het cat. 1 van Broekhoff.

Dit is mijn lijstje:
  • Bengal Fire Assortiment (€ 3.95)
  • Color Crackling Ball (€ 2.50)
  • Gillende Keukenmeid (€ 1.50)
  • Happy Fountains (€ 2.95)
  • Magic Whip (€ 1.95)
  • Vulcanoes (€ 1.95)
Totaal: € 14.80

Ik ga voor ongeveer 20 euro halen. Iemand nog tips? Ik ben nog opzoek naar een Lesli dealer die nog cat.1 verkoopt in de omgeving van Apeldoorn.

Ik ben nog opzoek naar een Lesli dealer die nog cat.1 verkoopt in de omgeving van Apeldoorn.

Ik heb inmiddels gebeld naar verschillende Welkoopwinkels, naar Meijerink Vuurwerk en naar Groenrijk Apeldoorn. Maar nergens meer iets te krijgen :(
Mocht iemand nog een winkel in de omgeving van Apeldoorn weten, hoor ik het graag :)

Mocht iemand nog een winkel in de omgeving van Apeldoorn weten, hoor ik het graag :)

Apeldoorn - Huissen (tegen Arnhem aan) is ook nog wel te doen Rick. Onze CAT.1-wand staat alweer enige weken te schitteren in onze (sport)winkel en er wordt gretig gebruik van gemaakt...

CAT.1 Vuurwerk-wand 2014.jpg

Iemand die toevallig een website heeft waar het vuurwerkbesluit opstaat? Ik wil vanavond wat cat. 1 stoken en is altijd wel handig dan :P

Back
Bovenaan