Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Bij de Bart Smit hebben ze nu ook GBV-Weco Cat. 1 pakketjes, twee soorten: Het Straatpakket met cracklingfonteintjes, crackling balls, en grondbloemen, en het Jeugdpakket met sterretjes, knalerwten, morning glory's, crackling balls, en grondbloemen. Net even wat uitgeprobeerd, en de grondbloemen uit het Jeugdpakket zijn echt geweldig! Niet de langste, maar ze zoemen als een gek, en vliegen soms zelfs bijna de lucht in. Die uit het Straatpakket zijn vreemd genoeg gewoon normale Cat. 1 grondbloemen.
ja haha ken ik nog van vorig jaar had met paar vrienden afgesproken en toen lag er zon krantje en er stond ook vuurwerk in wij fk snel naar de bart smit fietse en toen we het gingen afsteken iemand deed een crackling ball in zen jaszak helemaal door gebrand

Bij ons in de halfords ligt het nu ook in de schappen grondbloemen , fonteinen , crackling balls , en nog wat anderen dingen :D kleine jongen van me is erg blij mee haha

Ik had zowaar een politieagent aan de deur en half uur geleden.
Goedenavond meneer.
Ik kreeg een melding van overlast van het afsteken van vuurwerk van uw adres.
Kom binnen.
Meneer de agent neergezet naast mn doosje cat1 vuurwerk.
pc stond nog op vuurwerkcrew dus hij had het snel door.

U heeft hier een hele doos vuurwerk staan , naast hem gaan zitten en uitgelegd da cat 1 het hele jaar mag. doosje overhandigd werd driftig bestuurdeerd met de zaklamp.
Na een half minuutjee was alles oke. een voorbijrijdende vrouw had geklaagd over vuurwerk. waar ik op antwoorde . tis nog slechts een maandje en ik ben vrij fanatiek qua vuurwerk.dus vandaar het afsteken.
ja dat zie ik antwoorde de agent.
Daarna verliet hij mijn huis zonder gedoe.

Was niet op de hoogte en op de vraag 31 december werdt enkel geantwoord dat het gehandhaaft zou worden met een knipoog.

Laatst bewerkt:
En vandaag bij de Lidl Geweest.
Hier het filmpje van de grondbloemen en het voledige pakket.

Grond bloemen

Street Thunder Pakket.

Geweldig spul voor het geld!

Soow de Aldi is goedkoop!!

80 grondbloemen voor 2.50 euro
60 crackling ballen voor 2.50 euro
Pakket met 30 fontijntjes 8 euro.

Ik vind dat toch aardig goedkoop. Leuk om eens te kopen en zo vind ik het niet duur.

Kreeg net de folder door de deur. (10 minuten geleden)
Het vuurwerk geld vanaf 20 december.

Doe er je voordeel mee!!

Groet.

Vandaag bij de Makro geweest. Daar lag ook wat Cat. 1 in de schappen. Heb één pakketje meegenomen.

IMG-20141214-WA0003.jpg

20141214_140540.jpg

Inhoud:

-16x Red flower
-40x Dragon egg
-32x Blinking
-24x Camellia
-8x Bigger camellia
-16x Grond flower

Totaal kruitgewicht: 200.8 gram

Prijs: 10.29 euro

Bij de Gamma bouwmarkt staat nu ook een stelling met categorie 1 spul van Lesli. Onder andere sterretjes en Knetterkegels!

iemand die toevallig de prijzen van de gamma weet ?

of het de moeite waard is ?

Knetterkegels zijn het meest de moeite waard. Voor de crackling ballen, sterretjes en grondbloemen hoef je niet te gaan. De Knetterkegels kosten 2,49 per doosje. Daar kun je nu ook een 20% keuzekorting sticker op plakken, waardoor ie 1,99 per doosje kost.

Van de week naar de Aldi geweest en wat categorie 1 vuurwerk gekocht. 2 pakken knetterlinten van 2,50 voor 60 stuk per pak. 1 doos knetterballen met 60 stuks en een fonteinen pakket. Door een beetje creatief te zijn kan je er leuk mee stoken. Dus hier een aantal tips ;)

60 knetterlinten

Fonteintjes stoken:

60 Knetterballen:

60 Knetterlinten:

Back
Bovenaan