Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Ik heb nog ongeveer 3,50 over. De Knetterkegels waren niet op voorraad. Ik heb de keuze nu alleen van Broekhoff. Iemand nog tips?

Bij de action kan je nu (mei) ook vuurwerk kopen, het is geen goede kwaliteit alleen de knetterballen en knetterlinten en dragon balls zijn leuk.

weet iemand of fluit en babypijltjes cat 1 zijn.zo ja dan ga ik gewoon de hele tijd voor 6 uur beetje fluit en babypijltjes afsteken op 31 december

De stookdrang was erg hoog, en dit kan nu ook op een lagale manier vermindert worden. Een Categorie 1 Tripreport en een avondje legaal Categorie 1 stoken maakt leuke beelden. Allemaal in Duitsland opgenomen, want hier ligt het gewoon in de winkels voor de Halloween viering. Het Categorie 1 vuurwerk is gekocht bij de Tedi en de Kik. Ze verkochten hier onder andere Crackling Balls, Silberwirbels, Feuerwirbels, Star Kids en nog meer leuk spul. Het is wel in het veld opgenomen, want ook al is het legaal het kan voor sommige mensen alsnog als onprettig ervaard worden, en met name de Crackling Balls en Magic Whips. In het veld waren wij niemand tot last. En alles werd ook netjes opgeruimd, bezems mee vuilniszakken en mee naar huis voor de container. Zie hier voor de beelden van deze super avond:

Zijn er winkels behalve de Action en Intratuin die cat.1 vuurwerk verkopen? Bij mij valt het in de buurt namelijk tegen. De Action heeft niks bijzonders liggen en bij de Intratuin heb ik nog niet gekeken. (in de buurt van Dordrecht)

Misschien toevallig een Groenrijk in de buurt.

Zijn er winkels behalve de Action en Intratuin die cat.1 vuurwerk verkopen? Bij mij valt het in de buurt namelijk tegen. De Action heeft niks bijzonders liggen en bij de Intratuin heb ik nog niet gekeken. (in de buurt van Dordrecht)

Groenrijk, Aveve en andere Lesli verkopers. Bij Feest/Carnavalswinkels kan je vaker wat vinden. En de Makro verkoopt in december Categorie 1 pakketten. (Afgelopen jaar althans)

Weet niet waar je vandaan komt, maar de Houtse Bazar (feestwinkel) heeft ook diverse cat 1 artikelen liggen het gehele jaar door. Te denken aan kleine fonteintjes, diverse Bengaalse fakkels enz

Tuinwereld Kapel Avezaath (Vlak bij Tiel) heeft Cat 1 vuurwerk.
Even omlopen naar de kassa en voor de kassa staat een hele kar vol.
Ook verkopen ze Zweeds vuur, 3 voor een tientje.

Er is ook een site speciaal voor cat 1 lekker makkelijk ze bezorgen aan huis en ze hebben ook mooie vuurwerk aanstekers

Bij de Bart Smit hebben ze nu ook GBV-Weco Cat. 1 pakketjes, twee soorten: Het Straatpakket met cracklingfonteintjes, crackling balls, en grondbloemen, en het Jeugdpakket met sterretjes, knalerwten, morning glory's, crackling balls, en grondbloemen. Net even wat uitgeprobeerd, en de grondbloemen uit het Jeugdpakket zijn echt geweldig! Niet de langste, maar ze zoemen als een gek, en vliegen soms zelfs bijna de lucht in. Die uit het Straatpakket zijn vreemd genoeg gewoon normale Cat. 1 grondbloemen.

Back
Bovenaan