Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

vanaf oktober zal de Toysxl filialen cat1 vuurwerk van Lesli gaan verkopen. dit zal onder andere zijn. picolo, luchthuiler,black bulls, flitspaaltjes,knetterkegels,spinner pack,morning glory,jumbo morning glory,pakket vet vuurwerk, superhelden pakket,party sambal pakket.

vanaf oktober zal de Toysxl filialen cat1 vuurwerk van Lesli gaan verkopen. dit zal onder andere zijn. picolo, luchthuiler,black bulls, flitspaaltjes,knetterkegels,spinner pack,morning glory,jumbo morning glory,pakket vet vuurwerk, superhelden pakket,party sambal pakket.

Vanaf dan het gehele jaar door of alleen de laatste maanden elk jaar?

Misschien een gekke vraag maar stel hem toch.

Moet de verkopende partij dit vuurwerk nog in een bunker plaatsen. Het heeft altijd in een bunker moeten staan dus ben benieuwd of dat ook gewijzigd is :)

Misschien een gekke vraag maar stel hem toch.

Moet de verkopende partij dit vuurwerk nog in een bunker plaatsen. Het heeft altijd in een bunker moeten staan dus ben benieuwd of dat ook gewijzigd is :)
Cat.1 vuurwerk mag vrij opgeslagen worden tot een bruto gewicht van 200kg

Spullen liggen in de winkels :D

ieman enig iedee, waar ze dit verkopen in regio doetinchem ?

In Arnhem is een toys xl winkel en die verkoopt cat 1 vuurwerk van Lesli. Verder zit in Huissen Huisman vuurwerk wat ook al cat 1 vuurwerk verkoopt en waar tevens een super kortingsactie is. Verder moet je denk ik wachten tot november/december want dan zullen veel meer vuurwerkwinkels cat 1 vuurwerk verkopen, zoals de boerenbond, lidl, action en andere winkels.

In Arnhem is een toys xl winkel en die verkoopt cat 1 vuurwerk van Lesli. Verder zit in Huissen Huisman vuurwerk wat ook al cat 1 vuurwerk verkoopt en waar tevens een super kortingsactie is. Verder moet je denk ik wachten tot november/december want dan zullen veel meer vuurwerkwinkels cat 1 vuurwerk verkopen, zoals de boerenbond, lidl, action en andere winkels.

ooh bij de Welkoop/boerenbond bij mij in de buurt hadden ze al het cat 1 vuurwerk in de schappen liggen dus meteen een pak Crackling Balls/Black Bulls van lesli gekocht. Voor de rest alleen nog de aansteeklonten gezien bij de action dus die ook maar meteen gekocht. en natuurlijk zijn er altijd nog de pyrowinkel en koopjegadget webshops.

Bij tuincentrum Overvecht in Montfoort heb ik grondbloemen en oranje fakkels gezien. Grondbloemen zijn€3.99 voor 40 stuks. Het zijn de grondbloemen van Lesli.

Ik vind het een geweldige ontwikkeling dat cat1.
Alleen had ik gehoopt dat de overheid alle politiekorpsen hierover een briefing over gegeven zou hebben. Nu hoor je her en der al dat er een hoop gezeik mee komt (aangehouden worden, spullen in beslag enz)
En nu waren de afgelopen maanden nog niet eens de drukste kwa afsteken van cat1 spul.
Hopen dat de politie iig op de hoogte is dadelijk en dat iedereen volop kan genieten van hun cat 1 vuurwerk!

(mocht de politie inmiddels wel op de hoogte gesteld zijn dan heb ik uiteraard niks gezegd)

Weet iemand waar ik dit vuurwerk nu in Groningen kan kopen? In de twee dichtsbijzijnde Lesli-dealers komen ze pas als de folders binnenkomen.

Jammer dat dit spul maar niet doorbreekt in Nederland, de mogelijkheden zijn er, de winkels blijkbaar nog een beetje terughoudend. Je moet echt op zoek naar een verkooppunt. Vaak zijn diegene die je kan vinden nog duur ook.

Wij verkopen het nu al. Denk dat de winkeliers wachten ivm voorraadcontrole voor de voorverkoop. Wij hebben t gewoon naast ons folderassortiment voor de losse verkoop.

Volgensmij ook nog niet genoemd in dit topic: Tuincentrum Overvecht verkoopt ook al een paar weken Cat 1.

Hebben meerdere vestigingen in NL, maar met name in het midden en westen van het land.

Voeren overigens het Lesli Cat 1 spul.

EDIT:
Pffff, uitgerekend paar posts boven mij stond het al.... gewoon overheen gelezen

Overigens wel meer Cat 1 tegen gekomen dan alleen oranje fakkels en grondbloemen, zoals hierboven beschreven.

Action heeft ook echt nieuw Cat 1 liggen.
Pakketjes van €6,95,

Inhoud;
1 pakje van 2 knetterlintjes
3 pakjes van 10 discoflitsers
4 pakjes van 4 grondbloemen
2 pakjes dragon eggs (knalerwten?)
4 pakjes van 6 Camellia tolletjes (van bijzonder goede kwaliteit)
1 pakje van 4 red flower (tolletjes)
3 pakjes van 6 (?) knetterballetjes
1 pakje van 4 (?) Bigger Camellia
2 pakjes van 8 Garland tolletjes (beter bekend als Feuerringe)

Bijzonder verrast voor het geld dus. 2 pakketjes en je hebt voor €14 aardig stookwerk!

Back
Bovenaan