Met verzendservice? Dan is het wel aantrekkelijk namelijk![]()
Met verzendservice, ook wordt het assortiment groter van cat.1 vuurwerk. Met o.a. artikelen van Broehoff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met verzendservice? Dan is het wel aantrekkelijk namelijk![]()
Isandra.nl Uit Ijzerdoorn gaat binnen kort zover ik van Cees hoorde via de speelgoed site van zijn vrouw binnenkort catogorie 1 artikelen verkopen van GBV. Dit betreft de grondtollen knetterbollen. En flashLights. Tot nu toe.
Met verzendservice, ook wordt het assortiment groter van cat.1 vuurwerk. Met o.a. artikelen van Broehoff
Hebben er mensen gezeik gekregen met het afsteken van Categorie 1 spul?
Ze kunnen een klacht indiennen voor geluids overlast![]()
Mag je CAT.1 Vuurwerk per post versturen dan? Ik dacht dat dit niet is toegestaan namelijk...
Is er ook een limiet voor Cat 1 vuurwerk.
Je kan wel blij alles afsteken maar wanneer de buren er last van krijgen. zou je dan gewoon een waarschuwing kunnen krijgen van de politie?
Neem aan dat er wel eisen aan gesteld zijn?![]()
Of verstoring van de openbare orde. Het ligt er maar aan waar je gaat afsteken. Bij de ingang van een (winkel)centrum, of midden op een drukke straat, of op privé-terrein, dat soort plaatsen kunnen ze altijd moeilijk doen.Geluidsoverlast hoogstens, of als je het op de weg flashing demons afsteekt verkeershinder oid. En bij te veel opgeslagen (>25 kg, net zoals gewoon vuurwerk), maar verder kunnen ze vrij weinig denk ik. Afsteken mag gewoon namelijk.
Let wel; in principe moet je de zooi wel opruimen, anders kun je voor vervuiling bekeurd worden.
Tja natuurlijk. Eerlijk is eerlijk, die weten ook echt niet alle wetten van binnen en buiten uit hun hoofd. Kan ook bijna niet. Dus ja, sommigen zullen nog steeds denken dat het niet mag, maar met een beetje uitleg kom je er wel uit.Ik snap wel dat sommige "normale" agenten je er op aanspreken , nu vloek ik in de kerk , maar die agenten zullen vast zoveel wetten uit hun kop moeten leren dat er af en toe wel wat fout gaat.
Tja natuurlijk. Eerlijk is eerlijk, die weten ook echt niet alle wetten van binnen en buiten uit hun hoofd. Kan ook bijna niet. Dus ja, sommigen zullen nog steeds denken dat het niet mag, maar met een beetje uitleg kom je er wel uit.