Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind hem ook erg mooi. Zitten kwalitatieve effecten in voor 20mm en er komen mooie kleuren voorbij. €199 is aan de dure kant inderdaad, maar zie hem ook voor €140 staan (vwpd) en dat valt (gezien de huidige prijzen momenteel) nog wel mee. Hij heeft echt wel een wow-factor door het tempo, maar is daardoor snel voorbij. Keuzes…
Niemand nog definitief een filmpje gevonden? nu in een BF deal voor 120.
0:18 Cardinal Wave display - Magnum
1:15 1" Perfect Balance - Magnum
2:00 1" Ultimate Design - Magnum
3:00 Chain Reaction - Magnum
5:45 W-Triple Layer - Magnum
6:15 Platinum Sensation - Magnum
Die soort van falling leaves. Horen die er ook nog bij?
Ik vermoed nu zelf tot en met die crackling staarten daarna heb je ff niks dus vermoed dat dat het einde van de box wasDie soort van falling leaves. Horen die er ook nog bij?
FILM
Vandaag live gezien op de demo, ben er positief over!
Leuke variatie en voor 20mm echt een hele leuke box. Ben er wel fan van maar is toch wel een beetje aan de korte kant.
Vanaf 15:22 te zien op de film.
Vandaag live gezien op de demo, ben er positief over!
Leuke variatie en voor 20mm echt een hele leuke box. Ben er wel fan van maar is toch wel een beetje aan de korte kant.
Vanaf 15:22 te zien op de film.
Welke box wordt daarvoor geschoten dan?
sluit ik mij volledig bij aan. Leuke sierlijke cake met prima volle effecten en burst. Wat je van Magnum mag verwachten.Wil je eens wat anders dan de Total Display 400, pak deze dan! Wat een rammer met diverse shapes. Kijk zelf
sluit in mij volledig bij aan. Leuke sierlijke cake met prima volle effecten en burst. Wat je van Magnum mag
Was inderdaad een megatopper!! Schofterig goed!