Cardinal Wave Display 268 shots

Ik vond dit een leuke, gevarieerde cake.
Ja, klein kaliber, maar Magnum weet dit goed toe te passen. Het tempo compenseert prima.
Ik had deze aan andere aangeraden, als zijnde een 300S total display in waaier vorm.

Start in de video samen met een Amsterdam (cake uit Ultimate City Trip ass.)
Excuses voor het meedraaien tijdens het filmen. Ik film zo min mogelijk zelf, helaas is niet iedereen gewend aan vuurwerk filmen :bonk:

Momenteel op Bredavuurwerk voor €135. Vinden jullie dat het waard of wachten op meer korting?
Ik zou zelf wachten, vorig jaar met een deal al voor 120 te vinden en vorig jaar betrof het een nieuw artikel dus misschien aankomend seizoen nog iets lager.

Dit is natuurlijk wel mijn mening haha!

Momenteel op Bredavuurwerk voor €135. Vinden jullie dat het waard of wachten op meer korting?

Voor die prijs zeker doen. Ik vond hem echt heel mooi…dat het 20mm is maakt niet uit, de effecten komen heel goed over.

Ik kreeg deze toevallig 2x, had eigenlijk 2 andere besteld, dus baalde, maar uiteindelijk toch wel blij dat ik deze heb mogen meemaken… op youtube staat een filmpje dat ik heb geupload

Ik verbaas me echt over de nieuwe filmpjes. Waarom zou je als importeur met zulke harde wind product filmpjes schieten. Alles waait weg. Ik begrijp dat echt niet.

Als het windstil is is het niet goed, omdat het dan niet realistisch is omdat er altijd wel wind staat. Nu is het realistisch en is het weer niet goed 😅
Precies, dan kan het alleen maar meevallen als we weer eens normaal weer krijgen op O&N , in plaats van 3 jaar achter elkaar harde wind en regen ;)

Leuke bak dit door de verschillende schietrichtingen en goed tempo , ziet er op de filmpjes van afgelopen jaar ook niet slecht uit .

Als het windstil is is het niet goed, omdat het dan niet realistisch is omdat er altijd wel wind staat. Nu is het realistisch en is het weer niet goed 😅
Tja, een autodealer zet zijn auto ook niet in de showroom met vogel poep op zijn voorraam. Die staan ook gepoetst alsof het een spiegel is. Of zeg jij bij een sollicitatie ook "om even realistisch te zijn meneer.mevrouw… ik heb 's middags altijd een inkakker en dan dommel ik even weg".

Tja, soms kun je niet anders. Zou zomaar kunnen dat Magnum tijdens de demo sommige artikelen nog wilde filmen, maar die werd immers op het laatste moment door begrijpelijke redenen gecanceld. Als ze dan nog geen video hadden, of eentje waar ze nog ontevredener over waren dan deze "wind-video's", dan hebben ze voor nu geen andere keuze. Misschien dat ze later in het jaar in de herkansing gaan?

Terug naar deze Cardinal Wave: wij hebben deze compound afgelopen O&N als Gratis Vuurwerk meegegeven en daar veel enthousiaste reacties op terug ontvangen. Dus ook in de straat deed deze het goed.

IK vind dit dus echt een leuke bak. zitten weer effecten in die je niet zo vaak ziet. en het is ook niet zo,n snelle doos. Ik pak hem er misschien wel bij dit jaar

Hele mooie doos. Lekker tempo. Gevarieerd. Leuk met die falling leaves en tails. Gewoon een showtje in één. Ik mis alleen eigenlijk een finale (salvo). Maar als ik de buurman één grote doos zou moeten aanraden waar van alles in zit dan is dit wel een goede kanshebber.

Back
Bovenaan