Cardinal Wave Display 268 shots

Weinig reacties, maar ik vind dit echt een heerlijk speels en gevarieerd bakkie.
De prijs weerhoud me nog even van aankoop, maar ik heb deze best wel hoog op de lijst staan van volgend jaar om een showtje of een 18:00 projectje mee te beginnen.

Ik vind hem ook erg mooi. Zitten kwalitatieve effecten in voor 20mm en er komen mooie kleuren voorbij. €199 is aan de dure kant inderdaad, maar zie hem ook voor €140 staan (vwpd) en dat valt (gezien de huidige prijzen momenteel) nog wel mee. Hij heeft echt wel een wow-factor door het tempo, maar is daardoor snel voorbij. Keuzes…

Ik vind hem ook erg mooi. Zitten kwalitatieve effecten in voor 20mm en er komen mooie kleuren voorbij. €199 is aan de dure kant inderdaad, maar zie hem ook voor €140 staan (vwpd) en dat valt (gezien de huidige prijzen momenteel) nog wel mee. Hij heeft echt wel een wow-factor door het tempo, maar is daardoor snel voorbij. Keuzes…

Erg, erg moeilijk. Zeker omdat de Total Display voor 135 staat ergens...

Vond dit toch wel een sierlijk bakje, heb m in de magnum deal meegenomen en komt tussen de 400 en de 300 shots display boxen in met als finale nog 2x de santiago masters lijkt me leuke variatie met deze schietrichtingne en tails tussendoor

Niemand nog definitief een filmpje gevonden? nu in een BF deal voor 120.

Jawel, in dit topic staat de bevestiging:

0:18 Cardinal Wave display - Magnum
1:15 1" Perfect Balance - Magnum
2:00 1" Ultimate Design - Magnum
3:00 Chain Reaction - Magnum
5:45 W-Triple Layer - Magnum
6:15 Platinum Sensation - Magnum

Vandaag live gezien op de demo, ben er positief over!
Leuke variatie en voor 20mm echt een hele leuke box. Ben er wel fan van maar is toch wel een beetje aan de korte kant.

Vanaf 15:22 te zien op de film.

FILM

Vandaag live gezien op de demo, ben er positief over!
Leuke variatie en voor 20mm echt een hele leuke box. Ben er wel fan van maar is toch wel een beetje aan de korte kant.

Vanaf 15:22 te zien op de film.

Zeker aan de korte kant, maar het moet ook wel. Een waaier ((in 20mm)) waar geen tempo in zit zou ontzettend saai en eentonig overkomen. Dit hebben ze heel mooi gedaan. De liefhebber/freak zal deze box bewust wel of niet in zijn collectie hebben, maar de gemiddelde 'normale consument' zal hier heel erg blij mee zijn! Heel sierlijk en door het tempo kan hij gemakkelijk na 00:00u uur mee (wel gelet op dat de 20mm van Magnum erg goed uitgewerkt is).

Ik heb hem voorbij zien komen voor €140 en met Black Friday zelfs voor €120. Dan heb je echt wel een topper in huis voor het geld!

Tof gevarieerd ding zeg! Leuke afwisseling tussen veel van 't zelfde op de markt. Gaat op de lijst in mn hoofd voor volgend jaar.

Gisteren deze nog gekocht bij valk. Hij stond nog in de de blackfriday actie. Voor die 120 euro wil ik hem wel zien.

Uitgaande dat een Magnum 100 shots 20mm I-shape blokje ongeveer €40-€50 kost… doe dat x3 en je bent €120-€150 kwijt. Hier zitten dan net geen 300 schoten in, maar wel meerdere waaier effecten in verwerkt… maakt hem die €120 meer dan waard! En je krijgt er net zo’n strak tempo voor terug als in de 100 shots I-shape blokjes waar Magnum zo in uitsteekt. €120 tot €150 lijkt mij een goede deal. Ik zou deze zelfs verkiezen boven 3 losse I-shape blokjes van Magnum (om een vergelijking te noemen). Vind deze veel sierlijker, de finale sluit ook erg mooi aan op de rest en kun je ook echt een goede finale noemen (voor 20mm begrippen). Voor €180-€200 waar deze doorgaans voor wordt aangeboden zou ik hem echter wel zeker laten staan.

Deze bak heeft mij echt verbaasd, was een regelrechte topper! Als je van alles wat wil moet je deze echt hebben, en het kleine kaliber zag ik er niet bepaald aan af.

Back
Bovenaan