Cardinal Of Souls

Posts moeten gewoon inhoud hebben inderdaad. Niet alleen: mooie box, prima cake en dat soort loze opmerkingen. Zet er gewoon neer waarom je de box of cake mooi vind. Om het tempo, de uitwerking en dat soort zaken. Leden waarderen dit erg! :wink:

Dat zou heel prettig zijn. Worden de desbetreffende personen hier ook van verwittigd, je hebt grote kans dat zij dit namelijk niet lezen ?

Misschien worden ze betaald om slechtlopende boxen een bumper te geven op het forum? Zoals velen kijk ik altijd naar de nieuwe berichten. Hiermee komt deze box weer bovenaan... Zomaar een ideetje, geen idee of het waar is...

Misschien worden ze betaald om slechtlopende boxen een bumper te geven op het forum? Zoals velen kijk ik altijd naar de nieuwe berichten. Hiermee komt deze box weer bovenaan... Zomaar een ideetje, geen idee of het waar is...

hahaha dat zou wat zijn :D :D :D

Mwah, dat zal wel niet.....de persoon in kwestie is hiervan op de hoogte gebracht hoor. Wilde echter niet luisteren...

Lekkere ragbox hoor, had misschien wat meer mogen afwisselen maar door het tempo is dat helemaal niet zo erg

Ragde er lekker op los, goede box! Ik had verder geen crackling in de show, dus was een goede aanvulling.

Vond deze ook erg lekker en zat genoeg geweld in hoor. Mooie afwisseling tussen alle sierlijke boxen die ik had. Helaas niet alles gefilmd en stonden er in ons kleine straatje ietsie te dicht op om fatsoenlijk te filmen.
20171231_115800.jpg
20171230_190954.jpg

Laatst bewerkt:
Verbaast me dat het zo rustig is hier!

Wat een topper van een box is dit zeg! :D

Staat heel hoog op mijn verlanglijstje

Back
Bovenaan