chappie
VWC lid
Die was gaaf inderdaad!
En dat voor 13 euri die krijg je in Nederland nooit en mocht dat zo zijn is hij gelijk 50 euri wat een prachtbak had er maar 3 en mijn andere speelbak hellboy 5 stuks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die was gaaf inderdaad!
Ga me meer op de compoundboxen richten. Vind die dingen zo ideaal dat ik dat helemaal anders aan ga pakken.
Nou, ik ben die compoundcakes spuugzat. Ik heb een fortuin aan dat kreng uitgegeven maar niemand keek ernaar. De overburen hadden dozen uit Polen of Tsjechië en daar vergaapte iedereen zich aan. Wat ik volgend jaar ook anders kan doen is de politie verwittigen dat de overburen illegaal vuurwerk bezitten.![]()
Nou, ik ben die compoundcakes spuugzat. Ik heb een fortuin aan dat kreng uitgegeven maar niemand keek ernaar. De overburen hadden dozen uit Polen of Tsjechië en daar vergaapte iedereen zich aan. Wat ik volgend jaar ook anders kan doen is de politie verwittigen dat de overburen illegaal vuurwerk bezitten.![]()