Transbomber

Wat een heerlijke bak! Grote boeketten, goed tempo en een flinke burst. Het doorlontsysteem van Rubro deed ook perfect zijn werk! De stevige wind maakte het helaas was lastiger om alles goed in beeld te brengen.

2017 versie hier ook. Grote spreiding en een redelijk burst. Cake A vond ik een beetje slap. Is wel zijn 70€ waard..

Toch knap wat rubro doet met 25mm een relatief kleine doos en lage prijs.

Tuurlijk er zijn sierlijke boxen maar dit is gewoon een dikke show van 2 minuten. Simpel en effectief.

Dit ding is echt geweldig. Gegarandeerd applaus in je straat. Had de 2016 versie, maar de 2017 ziet er ook gewoon prima uit zo te zien.

Ik had ook de 2017 versie. manman wat een bak, was er gewoon even stil van na afloop. De laatste cake voelde ik gewoon in mijn benen. Of dat nou van de adrenaline was of van de krachtige salvo's die uit de box vlogen weet ik niet maarrr dit was echt de topper van de avond! Goed werk RUBRO! :handsup:

Ook dit jaar weer in de collectie. Vorige jaar had ik de versie met twee Geisha cakes, deze waren voorzien van het rubro doorlont systeem. Hiervan had ik foto's gepost in dit topic.

Dit keer had ik de 2016 versie, wel allen voorzien van Rubro cakes. Twee cakes waren niet voorzien van het Rubro systeem. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Wat een geweld, deze box als afsluiter gebruikt, en ik kreeg applaus van de buren. Zeker een aanrader!

2016 versie. Vond m wat laag schieten, wat op zich niet erg was omdat t flauwe boektjes zijn. Ik had deze gehaald juist vanwege Lle lyrische berichten van vorig jaar er op en cakebox van het jaar zijnde. Ik snap daar sus niks van. Vond dit tegenvallen. Zelfs de laatste all at once cake viel tegen.. had meer wauw verwacht. Crash box vond ik spannender

2016 versie. Vond m wat laag schieten, wat op zich niet erg was omdat t flauwe boektjes zijn. Ik had deze gehaald juist vanwege Lle lyrische berichten van vorig jaar er op en cakebox van het jaar zijnde. Ik snap daar sus niks van. Vond dit tegenvallen. Zelfs de laatste all at once cake viel tegen.. had meer wauw verwacht. Crash box vond ik spannender

Tja smaken verschillen maar deze valt gewoon wel in de smaak bij velen.

video

video

Rubro TransBomber 2017 versie, Zelf goed doorgelont gekregen alleen jammer van de wind

Laatst bewerkt:
Had de 2017 versie en was bang dat die minder zou zijn dan afgelopen. Was absoluut niet het geval. Het is echt een supermooie box. Die laatste cake is geweldig

Ik had de Transbomber dit jaar voor het eerst. Vond het op de laatste 2 cakes na best wel een slappe hap. Lijkt een slap aftreksel van vorig jaar als ik die video's mag geloven. Vooral bij de eerste twee cakes relatief laag tempo, weinig spreiding, kleine, slappe boeketjes.

Ik had de Transbomber dit jaar voor het eerst. Vond het op de laatste 2 cakes na best wel een slappe hap. Lijkt een slap aftreksel van vorig jaar als ik die video's mag geloven. Vooral bij de eerste twee cakes relatief laag tempo, weinig spreiding, kleine, slappe boeketjes.

Je staat er ook een mooie eindje vandaan. Ik stond er 5 meter af.

Je staat er ook een mooie eindje vandaan. Ik stond er 5 meter af.

Denk dat die paar meter verschil niet het verschil in beleving verklaard. Andere cakes presteerden, met dezelde kijkafstand, veel beter. Waren gewoon kleine boeketten, vooral bij de eerste twee cakes

Was weer genieten van deze topper. Had wel het idee dat de 2016 versie toch een tikkie beter was dan de 2017 versie maar alsnog knalt hij heel veel andere boxen eruit. Doorlontsysteem werkte prima. Had 2 van deze naast elkaar staan en ze gingen precies gelijktijdig af, wat een geweld :)

Ik heb hem zelf doorgelont met de lonten bovenop. Geen gebruik gemaakt van dat doorlontsysteem, weet ook niet of dat erop zit. Had er 2 dus hopelijk gaat die andere wel goed straks.

Ik heb de 4 achter elkaar gezet (alle lonten zaten namelijk aan 1 kant), durfde het niet aan om deze in de doos allemaal bij elkaar te hebben in het midden. Voor de zekerheid de lonten ook nog aan elkaar vastgemaakt met schilderstape.

Hij ging perfect, heerlijk tempo, ik had hem vorig jaar ookal, maar ook volgend jaar ga ik hem weer nemen. Prachtige doos voor een prijs van 95/99 euro.

Wat een geweldenaar was het toch weer. Ondanks dat hij iets hoger knalde en het waaide was de spreiding prima. Weer erg van genoten in ieder geval :)

Back
Bovenaan