Capital

Net de capital geschoten, hele goeie klappen en mooie grote boeketten. Echt een toppertje
Advies klem deze cake, tijdens het eindsalvo kiepte de cake om. Gelukkig wel pas nadat de ladingen al uit de tubes waren

Net de capital geschoten, hele goeie klappen en mooie grote boeketten. Echt een toppertje
Advies klem deze cake, tijdens het eindsalvo kiepte de cake om. Gelukkig wel pas nadat de ladingen al uit de tubes waren

poeh best raar voor zon grote cake. zal voor de zekerheid wat stenen gebruiken

Bedankt voor de melding!
Ik zet mijn cake's altijd vast aan een paaltje met tape, maar ben erg benieuwd naar de effecten! :handsup:

2x geschoten en heerlijk van staan te genieten! Vindt het boeket met blink nog het mooiste, blijft lekker doorblinkeren. Viel in de smaak bij het publiek.

Topper. Alleen had wel het idee dat er iets verschil in kleur zat tussen de 2 die ik afschoot. Kan misschien te maken hebben met dat het wat harder ging waaien bij de 2e Capital?

Back
Bovenaan