Capital

Heb deze gewonnen via de prijsvraag. heb een berichtje gehad van vuurwerktotaal. Maar nog geen afhaal bevestiging. Zijn er mensen die hem wel al hebben?

Heb deze gewonnen via de prijsvraag. heb een berichtje gehad van vuurwerktotaal. Maar nog geen afhaal bevestiging. Zijn er mensen die hem wel al hebben?

ik heb 'm ook gewonnen in actie 6,
wel bericht gehad, maar ook nog geen afhaal bewijs...

denk dat ze het nogal druk hebben,
zal mij niets verbazen als het afhaal bewijs pas tegen eind december komt.

Excuses voor off-topic, maar heb mijn afhaalbewijs vandaag in de mail gehad (Had een Commando gewonnen bij actie 4). Dus ik verwacht voor jullie dat het binnenkort in je mail staat (mits je natuurlijk je pm hebt geantwoord).

en nu weer over deze mooie cake heren!

Topper! Geweldige effecten, echt super! Gelijk besteld. Ben benieuwd hoe die is, maar heb er hoge verwachtingen van.

Besteld! Als ie net zo presteert als op film zou het zomaar eens een van de toppers van het jaar kunnen worden.

Als dit geen sample was, dan zou ik zeggen: KOPEN!

Echt bizar grote boeketten die ik nooit eerder in 30mm heb gezien ( leken net 2" boeketten ) en met een snoeiharde burstknal. Het effect is ook echt prachtig en uniek op de Nederlandse markt, dat goud wat opgaat in wit. Dat zie je wel eens bij Italiaanse shells, maar nooit verwacht dat dit mogelijk was in consumenten vuurwerk. Deze stak voor mij met kop en schouders boven alle producten uit op de 123vuurwerk demo.

De kwaliteit en het formaat vielen mij ook op. Alleen vraag ik me nu wel af waarom het minder groot leek in de film die ik laatst zag van de rebound box. Weet iemand of daar minder kruit in zit?

Als dit geen sample was, dan zou ik zeggen: KOPEN!

Helaas was dit wel een sample. Daar wil ik ook gelijk bij vermelden dat ik van mening ben dat producten van VWT altijd redelijk tot goed overeenkomen met de sample (denk aan de massive bijv), maar daar koop je niets voor. Ik meen dat de distraxion van gisteren wel productie was en die was wel echt top.

Overigens echt een magistrale cake. Ongelofelijk mooi, dit effect is echt fantastisch uitgevoerd en dan vooral in het finale shot. Bizar mooi gevulde lucht. Zelf neem ik deze in meervoud op in mijn collectie dit jaar.

Back
Bovenaan