Op de Vuurwerktotaal site staat deze afgeprijst van 119,95 voor 69,99. Met dan een internetprijs van 59,99.
Die 119,95 is me ontgaan staat inderdaad op vuurwerktotaal. Dan neem ik daarover me woorden terug.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op de Vuurwerktotaal site staat deze afgeprijst van 119,95 voor 69,99. Met dan een internetprijs van 59,99.
ja overal staat hij voor 59,95 echter telt hij nergens mee voor gratis vuurwerk actie. wel bij hun. waar ben je hem dan tegen gekomen voor 50 euro.
Ai, heb niet alles gecontroleerd, want er ontbraken al spullen. Ik geloofde het voor de rest wel. Gaat toch om een paar tientjes. Weer terug is voorlopig ook niet echt een optie aangezien ik geen auto heb. Iemand ervaring mee wat te doen?
Ai, heb niet alles gecontroleerd, want er ontbraken al spullen. Ik geloofde het voor de rest wel. Gaat toch om een paar tientjes. Weer terug is voorlopig ook niet echt een optie aangezien ik geen auto heb. Iemand ervaring mee wat te doen?