Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook nog nooit gehad, mede omdat dit effect vaak al in compounds is verwerkt en een bak alleen crackling me niet genoeg doet, hoe goed ie ook is.Ben ik de enige hier die nog nooit een Cairo Crackling heeft gekocht of gezien? Ben niet van de kraak zeg maar.
Ben ik de enige hier die nog nooit een Cairo Crackling heeft gekocht of gezien? Ben niet van de kraak zeg maar.
Dit is ook geen leuke cake om solo te stoken vind ik maar wel heerlijk om met andere producten te combineren zoals fluit en/of crossette. Als je herrie, chaos en een gevulde lucht wilt zijn die Cairo's echt geweldig, zeker in meervoud.Ook nog nooit gehad, mede omdat dit effect vaak al in compounds is verwerkt en een bak alleen crackling me niet genoeg doet, hoe goed ie ook is.
Nee hoor, ik ook niet. En ik kies liever voor iets sierlijks, dan al dat rammen wat hier door velen geprefereerd wordt.Ben ik de enige hier die nog nooit een Cairo Crackling heeft gekocht of gezien? Ben niet van de kraak zeg maar.
Het is juist de afwisseling die het leuk maakt. Niet alles hoeft te rammen maar ook niet alles hoeft rustig en sierlijk te zijnNee hoor, ik ook niet. En ik kies liever voor iets sierlijks, dan al dat rammen wat hier door velen geprefereerd wordt.