Caïro Crackling

Dit jaar niet bij de collectie. Ga alleen voor compounds en afgelopen oud en nieuw wist ik het ook wel na x jaar.

Ben ik de enige hier die nog nooit een Cairo Crackling heeft gekocht of gezien? Ben niet van de kraak zeg maar.

Ben ik de enige hier die nog nooit een Cairo Crackling heeft gekocht of gezien? Ben niet van de kraak zeg maar.
Ook nog nooit gehad, mede omdat dit effect vaak al in compounds is verwerkt en een bak alleen crackling me niet genoeg doet, hoe goed ie ook is.

Ook nog nooit gehad, mede omdat dit effect vaak al in compounds is verwerkt en een bak alleen crackling me niet genoeg doet, hoe goed ie ook is.
Dit is ook geen leuke cake om solo te stoken vind ik maar wel heerlijk om met andere producten te combineren zoals fluit en/of crossette. Als je herrie, chaos en een gevulde lucht wilt zijn die Cairo's echt geweldig, zeker in meervoud.

Heb er gelukkig nog 4 van de goede batch. Twee jaar terug gekocht in de gedachten om elk jaar twee te knallen 😃 Blij die keuze toen te hebben gemaakt.

Nee hoor, ik ook niet. En ik kies liever voor iets sierlijks, dan al dat rammen wat hier door velen geprefereerd wordt.

Precies. Vorig jaar 2 genomen om de hype niet te missen en was niet teleurgesteld. Heerlijke zware burst en zo mooi vol en rond had ik een chrys nog nooit gezien in consu. Maar ook niet veel spijt dat ik afgelopen jaar net te lui...eh, laat was voor een kartonnetje van de '24 want die ziet er op filmpjes toch iets minder consistent uit qua kwaliteit...

Wellicht minder dan voorgaande jaren -m.i. niet echt zo bijgebleven-, maar wat een prachtproduct. Hopelijk kunnen we hier nog lang van genieten..

'24 Batch. Nog steeds een dikke beuker naturlijk. Had wel het idee dat de klappen wat minder 'dof' waren.

Zit er aan te denken om een karton te pakken dit jaar en die overdwars door te lonten. We zien wel..

Back
Bovenaan