Caïro Crackling

Verleden jaar had ik 4x Transbomber met een karton Caïro en dat was echt een dikke toevoeging aan het slot van de Transbomber, echt een geweld juist.
Misschien moet ik het dan aan het slot doen en niet tegelijkertijd. Maar had het idee dat de Cairo sowieso niet hetzelfde geweld leverde als een jaar eerder. Achja, nog ruim 360 dagen om over na te denken!

De burst van batch 24 was duidelijk minder dan bij batch 23, de crackling was daarentegen niet minder volgens mij. Misschien was het dus niet de beste batch tot nu toe maar zeker nog wel een dikke cake waarvan er dit jaar wederom een paar kartons in de collectie komen.

Ontzettende topper hoor. We zagen hem ook al eerder op de avond in de straat verderop gaan. Lucht is echt goed gevuld en heerlijke doffe klappen. In de finale schoten we 30 van deze toppers, pure chaos.
Was leuk jullie even gesproken te hebben! Helaas was ik om 00:00 uur niet meer in de straat. Ik heb nog wel een filmpje doorgestuurd gekregen (niet hele beste kwaliteit helaas)

Heb je het filmpje ook nog?😉

Super tof om te zien, bedankt voor het delen. En inderdaad leuk om je gesproken te hebben, kleine wereld zo.

Mike zal het filmpje hebben vermoed ik.

Ik had hem voor het eerst dit jaar, en bij het slot salvo hoorde ik toch echt iemand heel zachtjes zeggen: wooow!
Crackling was blijkbaar zijn favoriete effect.
Genoten van deze cake, zeker.

Blijft een top ding. Als je hem laat drogen wordt hij harder. Denk dat daar het verschil in burst van de verschillende batches eigenlijk vandaan komt... Steek er 4 af en je hebt al een hele dikke finale. Hier samen met 2X Rise of the phoenix eerst 1x dan 3X. Gejoel van de buurt op het einde van het filmpje zegt genoeg... Te zien op 05:00

Verleden jaar had ik 4x Transbomber met een karton Caïro en dat was echt een dikke toevoeging aan het slot van de Transbomber, echt een geweld juist.
Youtube’s algoritme gunde me deze video lekker vaak , elke keer weer genoten van die beelden.
Het geweld spat er vanaf 💥🤩💥

Hier een enkele Caïro Crackling van de 2024 batch. Inderdaad zoals vele zeggen was de burst iets minder extreem als voorgaande jaren. Maar nog steeds een erg goede crackling cake met nog altijd goede harde burst, goed gevulde boeketten en goede spreiding.

Gefilmd met groothoeklens:

Eddy.

Back
Bovenaan