Caïro Crackling

Maar jij als geen ander Sirens weet ook dat o.b.v. 1 filmpje van 1 exemplaar Caïro, waar er meer dan 10.000 van zijn gemaakt en naar NL zijn gehaald, nog niets zegt. Zeker niet i.c.m. de condities van gisteren. Dus ik zou zeggen: eerst even wat meer demo's afwachten voordat er conclusies kunnen worden getrokken.

Ja, dat ben ik met je eens. Jij denkt erover geen cairo te schieten dan is er volgens mij geen cairo meer op de demo tot aan oud en nieuw.

Heerlijk dit, prachtig de paniek op basis van 1 film in niet de beste omstandigheden met een product dat wss ook nog eens net van de boot afkomt.
Wacht even rustig af heren. Het zal uiteindelijk allemaal wel meevallen. En ook al is ie iets minder....dan is het alsnog een prima cake hoor.

"Hey gerenommeerd verkoopbedrijf van goederen waar een vergrootglas op ligt, willen jullie even een van de meest luidruchtige en opvallende stukken vuurwerk afsteken die er in NL te vinden is? Dit omdat ik mijn belangen belangrijker vind dan jullie belangen. Bedankt!"
RAAAAR
Was het leven maar zo makkelijk.

"Hey gerenommeerd verkoopbedrijf van goederen waar een vergrootglas op ligt, willen jullie even een van de meest luidruchtige en opvallende stukken vuurwerk afsteken die er in NL te vinden is? Dit omdat ik mijn belangen belangrijker vind dan jullie belangen. Bedankt!"
RAAAAR
Dat kan ook nog eens twee kanten op gaan;
1. De Cairo komt niet boven de schutting uit en de buren denken dat je een F1 fontein afsteekt.
2. De buren pleuren van de schrik van de bank, sluiten alle ramen en deuren en zetten de tv aan omdat ze denken dat Poetin op een knopje gedrukt heeft.

Het komt hier in ieder geval over alsof er geen middenweg is...

Ja, dat ben ik met je eens. Jij denkt erover geen cairo te schieten dan is er volgens mij geen cairo meer op de demo tot aan oud en nieuw.
Tja, het primaire doel van een winkeliersdemo is en blijft de verkoop van artikelen. In vorige edities hebben we weleens moeten zeggen: "Nu komt dit en dit artikel maar deze is helaas niet meer te bestellen." Dat moet je als winkelier zijnde niet willen en kun je beter een artikel schieten waar je nog wel verkoopvoorraad van hebt zitten.

Back
Bovenaan