Sinnerstrust5
VWC lid
zeker doenDuidelijk, dankjeNou ben wel de laatste die zich zorgen maakt, ik geniet gewoon lekker van mijn 2 kartonnen einde van het jaar
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zeker doenDuidelijk, dankjeNou ben wel de laatste die zich zorgen maakt, ik geniet gewoon lekker van mijn 2 kartonnen einde van het jaar
![]()
Maar jij als geen ander Sirens weet ook dat o.b.v. 1 filmpje van 1 exemplaar Caïro, waar er meer dan 10.000 van zijn gemaakt en naar NL zijn gehaald, nog niets zegt. Zeker niet i.c.m. de condities van gisteren. Dus ik zou zeggen: eerst even wat meer demo's afwachten voordat er conclusies kunnen worden getrokken.
Na afloop van de freakactie is Magnum hier niet zo actief meer geweest, wellicht kun je hen beter mailen als je het zeker wilt weten (vraag dan meteen even hoe het zit met de filmpjes van de Color Cream en die andere box@Magnum Vuurwerk kan hier een reactie komen voordat hier alle wilde westen verhalen komen…
Die zijn dr al...en dr zijn een aantal mensen die bijzonder lekker gaan op deze negativiteit en die doen dr graag een schepje bovenop...@Magnum Vuurwerk kan hier een reactie komen voordat hier alle wilde westen verhalen komen…
@SirensDie zijn dr al...en dr zijn een aantal mensen die bijzonder lekker gaan op deze negativiteit en die doen dr graag een schepje bovenop...
Hey @Vuurwerkfeestje NL ik zag laatst dat er een melkbus van gbv weco jouw tuin in gewaaid was, kan er ook geen cairo crackling toevallig jouw tuin inwaaien en met een lont tegen een aansteker aan vallen?
Ja Feestje, doe eens. Want nu is het alsof ik op een blind paard aan het wedden ben.Hey @Vuurwerkfeestje NL ik zag laatst dat er een melkbus van gbv weco jouw tuin in gewaaid was, kan er ook geen cairo crackling toevallig jouw tuin inwaaien en met een lont tegen een aansteker aan vallen?
Was het leven maar zo makkelijk."Hey gerenommeerd verkoopbedrijf van goederen waar een vergrootglas op ligt, willen jullie even een van de meest luidruchtige en opvallende stukken vuurwerk afsteken die er in NL te vinden is? Dit omdat ik mijn belangen belangrijker vind dan jullie belangen. Bedankt!"
RAAAAR
Dat kan ook nog eens twee kanten op gaan;"Hey gerenommeerd verkoopbedrijf van goederen waar een vergrootglas op ligt, willen jullie even een van de meest luidruchtige en opvallende stukken vuurwerk afsteken die er in NL te vinden is? Dit omdat ik mijn belangen belangrijker vind dan jullie belangen. Bedankt!"
RAAAAR
Tja, het primaire doel van een winkeliersdemo is en blijft de verkoop van artikelen. In vorige edities hebben we weleens moeten zeggen: "Nu komt dit en dit artikel maar deze is helaas niet meer te bestellen." Dat moet je als winkelier zijnde niet willen en kun je beter een artikel schieten waar je nog wel verkoopvoorraad van hebt zitten.Ja, dat ben ik met je eens. Jij denkt erover geen cairo te schieten dan is er volgens mij geen cairo meer op de demo tot aan oud en nieuw.