Caïro Crackling

De livestream bekeken maaar wat een lekkere rammer blijft dit toch, blij dat ik nog een extra kartonnetje voor volgend jaar op de kop heb kunnen tikken

Werd er door Magnum ook aangeven dat het de nieuwe 2024batch betreft. Om maar eem uit te sluiten dat bijvoorbeeld een 2023 batch is onstoken

Wat een ongekende topper blijft dit zeg. Stak er op de demo vrijdag met kop en schouder weer bovenuit. Blij dat ie ook dit jaar weer in de straat staat te blazen.

Heerlijke beuker ist het, normaliter geen fan van crackling maar dit geweld maakt echt een positieve indruk.
Vorig jaar een kartonnetje, moet dit jaar eigenlijk weer en dan als afsluiter van de show 3 tegelijk, overige 3 bewaren ivm kooi gemekker

Vorig jaar 2 van gehad, ben blij dat ik nu een kartonnetje op de kop heb kunnen tikken!! Wat een geweldig geeft dit in de straat...

Ik blijf twijfelen, ik heb de optie €22,50 voor batch 2024 met risico's zoals afkeur etc. Of batch 2023 voor €30 per stuk. Goedkoop klinkt leuk, maar...

Wat een gruwelijke cake blijft dit toch. Dit jaar een karton van in bestelling staan, dus dat wordt weer genieten!

Back
Bovenaan