Caïro Crackling

De burst knalde alles eruit. Blijft een bijzondere cake. 1 uit 1, hoop dat we er nog lang van kunnen genieten.
 
Vorig jaar enorm gebaald dat ik deze niet had. Dus deze begin van het jaar direct besteld en kan niet wachten. Wat een topper.
 
Inmiddels 4 stuks in bestelling staan (nog niet eerder gehad). En nu maar hopen dat ze niet van mindere kwaliteit zijn dit jaar. Zal niet voor het eerst zijn dat wanneer ik een product voor het eerst bestel het dan ineens veel minder is dan het jaar/de jaren ervoor 🤞🏼
 
Zal hier vast wel ergens staan maar 32 paginas is wat veel om terug te lezen, zijn deze gekooid? Ik gok van wel met die goeie burst
 
Deed het prima op de Magnum Demo, spreiding en volheid van de boeketten was als vanouds. Afgelopen jaar kwam de burst echt boven alle andere 30mm producten uit, maar dat idee had ik nu niet. Burst leek voor mijn gevoel hetzelfde als de andere 30mm producten die werden geschoten.
 
Hij was in mijn beleving hetzelfde als vorig jaar. Burst en spreiding erg goed, maar ik kan met ook in het bovenstaande vinden. De burst van de insane crown bomber maakte meer indruk. Zelf vermoed ik dat dat komt doordat er bij de CC gelijk een teringherrie van crackling achter de knal aankomt. De crackling is zo hard, dat je de burst meer voelt dan hoort. Maar voelen doe je hem nog steeds!
 
Ik stond vooraan recht tegenover de rechter Cairo, ik kan beamen dat dit echt exact dezelfde uitwerking had als de vorige batches. De burst was ook precies hetzelfde en gewoon van het niveau van de Insane Crown Bomber maar ik denk dat de herrie van de crackling het misschien iets meer 'dempt' ? Ik beleefde het ieder geval zoals altijd als precies dezelfde burst als bij de Insane Crown Bomber ( deze 2 worden vaak bij DFP showtjes geschoten ). Maar ik neem aan dat dit ook gewoon de 2023 batch was

 
Ik stond vooraan recht tegenover de rechter Cairo, ik kan beamen dat dit echt exact dezelfde uitwerking had als de vorige batches. De burst was ook precies hetzelfde en gewoon van het niveau van de Insane Crown Bomber maar ik denk dat de herrie van de crackling het misschien iets meer 'dempt' ? Ik beleefde het ieder geval zoals altijd als precies dezelfde burst als bij de Insane Crown Bomber ( deze 2 worden vaak bij DFP showtjes geschoten ). Maar ik neem aan dat dit ook gewoon de 2023 batch was

Ik heb gehoord dat dit on de 2024 batch gaat.
 
Back
Bovenaan