Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er persoonlijk ook net 5 besteld bij hoogstwaarschijnlijk dezelfde winkel6 stuks in de freakactie van een bepaalde winkel richting Zoetermeer besteld
2 stuks bevielen afgelopen O&N zo goed, nu maar een doosje.
Zou in dit geval voor de 2023 batch gaan, van 2024 is nog een hoop onzeker of alles tijdig geleverd wordt.Hmm dilemma, ik kan batch 2024 krijgen voor €150 per karton of batch 2023 voor €180. Wat zouden jullie doen?
YesZal hier vast wel ergens staan maar 32 paginas is wat veel om terug te lezen, zijn deze gekooid? Ik gok van wel met die goeie burst
Ik heb gehoord dat dit on de 2024 batch gaat.Ik stond vooraan recht tegenover de rechter Cairo, ik kan beamen dat dit echt exact dezelfde uitwerking had als de vorige batches. De burst was ook precies hetzelfde en gewoon van het niveau van de Insane Crown Bomber maar ik denk dat de herrie van de crackling het misschien iets meer 'dempt' ? Ik beleefde het ieder geval zoals altijd als precies dezelfde burst als bij de Insane Crown Bomber ( deze 2 worden vaak bij DFP showtjes geschoten ). Maar ik neem aan dat dit ook gewoon de 2023 batch was