Caïro Crackling

En per 4 nog dikker. De cameravrouw vond het nogal overweldigend en deed maar een stapje achteruit :)

We wisten al dat de 2023 Batch net zo goed presteerder als de 2020 Batch. Voor de liefhebbers hebben we een vergelijkingsvideo gemaakt. Live en na het zien van de beelden, voelt het als of de 2023 Batch zelfs beter is. Op gebied van effect vulling & grote. Hopelijk is de eventuele 2024 variant weer net zo goed :D

In dit filmpje begint het met 3x de 400s Display Box tegelijk.
Vanaf +/- 1:10 komen daar 4 Transbombers bij waarna vanaf 02:00 ook nog 6 stuks Caïro Crackling te zien zijn, rammen!

Zet hem voor de beste beelden even op 4K.

Vanaf +/- 1:10 komen daar 4 Transbombers bij waarna vanaf 02:00 ook nog 6 stuks Caïro Crackling te zien zijn, rammen!

Verdorie wat rammen zeg, ge-wel-dig!

Haha, lekker Mike, wat een chaos geeft die Caïro zeg. Ongekend!

Alsof we al niet genoeg filmpjes hebben heb ik hier een karton Cairo tegelijk. Echt een heerlijke beuker waar je geen genoegen van krijgt. Per 6 is het een super project waar je wel de aandacht mee in de straat krijgt. Laat Magnum deze écht met dezelfde uitwerking terug krijgen want hier kan je onbeperkt van genieten, of het nou los of per meer is. En nogmaals: graag een paar containers extra dit jaar :)

Dit is met windkracht 6 geschoten

Ja nu weet ik het wel dat ik de beste cake van het jaar niet in mijn assortiment had...:D

Echt he Hahaha! Voor mij voelt het alsof dit ding super schaars is als ik het wil kopen. Afgelopen jaarwisseling opgelicht door winkel Raben en ondertussen schieten andere de Cairo per karton weg. :rolleyes:
Maar ik geniet van jullie beelden hoor!!!

Prachtig om alle projecten in dit topic te zien. Had afgelopen jaar 3 stuks en er staat een karton op de verlanglijst dit jaar. Hierbij ook nog een straatfilm van mijn kant. Van 1 stuk weliswaar.

100 schots blokje gemaakt van 2 keer Der Hammer en 2 keer Caïro Crackling. Na elkaar geschoten om lekker lang te genieten.

Filmpje in 4k.

Mooie combinatie zo met die eerdere Der Hammer nog, gaaf blokkie om even te genieten en met prima geweld.

Back
Bovenaan