Caïro Crackling

Wat een topper inderdaad! Bij eentje is de hele lucht al gevuld en die burst is echt mega. Dit jaar weer

Twijfelde of de 4x Transbomber zouden overtreffen dus heb ze geschoten toen de Transbomber bij cake 3 kwam. Maar man man man, wat een geweld, per 6 geschoten en het bracht een climax, iedereen was overdonderd van de chaos.
Indrukwekkende cake, hopelijk houden ze de kwaliteit gelijk ook dit jaar weer, must have.

Die twijfel heb ik tot 23:45u gehad in mijn projectje,, uiteindelijk heel blij deze als laatste te hebben geplaatst want ik kan me niet voorstellen dat er iets anders zo dicht aan de maximale grens presteert.
Krijg weer kippenvel ervan , enige minpuntje ik had er nog minimaal één lijn achter moeten plaatsen omdat ze binnen enkele seconde leeg zijn.

Heerlijke cakes echt loeihard!!
Hier eerst 2 stuks tegelijk die daarna overliepen in 4 stuks tegelijk.
Wat een feest!!:handsup:

Wat een baas is dit. Af en toe kom je toppers tegen zoals de secret salute met goede batches. Maar dit sloeg alles. Burst ongekend goed en spreiding en effect bijna tot de grond :). Volgend jaar minimaal een karton (en dan hopen dat ze hetzelfde zijn)

Heerlijke cake dit! Had deze 1 keer in bezit en het was het geld zeker waard. Heerlijk hoe de lucht gevuld was met crackling.

Wat een cake is dit zeg, ben blij dat ik karton had.
100% cake van het jaar. Die burst en crackling niet normaal.

Zowel los, per paar stuks, per karton en per 30 stuks meegemaakt dit jaar en wát een geweld is dit! Had 'm natuurlijk al eerder getest en wist dat het dezelfde burst en boeketten had als de 2020 batch. Maar ik kan hier onbeperkt van genieten! Hopelijk kan Magnum 'm wéér in dezelfde staat laten produceren en voor dezelfde actie prijs. En doe maar een container extra :D

Vanmiddag nog met mijn stookmaten over gehad..kan mij niet herinneren dat ik een buikmassage gevoel heb gehad van een consumenten cake. Gisteravond met 8 tegelijk wel degelijk een buikmassage gehad:D

Back
Bovenaan