Caïro Crackling

Poah! Wat een ding was dit zeg! Op filmpjes is het al indrukwekkend maar als je er onder staat! Volgend jaar meer van deze bakkies regelen!

Hier maar 9 vd 12 afgegaan maar in i shape was dat al meer dan genoeg ,, de grond was letterlijk aan het trillen .

Wat een top cake is dit toch, dit keer als 4 stuks tegelijk als laatste weggeschoten, wat een geweld komt daar vanaf zeg. Volgend jaar is er zeker weer een kartonnetje.

Man man man wat een cake is dit. Echt bizar wat voor klappen eraf komen die voel je wel. Echt de topper van de avond!

6 tegelijk als finale, moet nog bijkomen

Had er 1 achter de return of the phoenix gedaan maar die liep niet door. Daarom bij de finale aan moeten steken. Met het tempo maakte dat niet eens zo heel veel verschil. Heerlijke klappen en continu lucht vol crackling ! Top ding

Twijfelde of de 4x Transbomber zouden overtreffen dus heb ze geschoten toen de Transbomber bij cake 3 kwam. Maar man man man, wat een geweld, per 6 geschoten en het bracht een climax, iedereen was overdonderd van de chaos.
Indrukwekkende cake, hopelijk houden ze de kwaliteit gelijk ook dit jaar weer, must have.

Wat. Een. Cake. Voor mij de absolute topper van het moment, geen cake die erbij in de buurt komt. Bizar goed deze en onwijs van genoten. Ja, prioriteit nummer 1 voor komend jaar.

Wat. Een. Cake. Voor mij de absolute topper van het moment, geen cake die erbij in de buurt komt. Bizar goed deze en onwijs van genoten. Ja, prioriteit nummer 1 voor komend jaar.

Helemaal mee eens ik wist niet wat ik meemaakte man!!
Ik had er helaas dit jaar maar 2...volgend jaar minimaal een heel karton!!

Back
Bovenaan