Caïro Crackling

Gisteren een karton van deze geweldenaar besteld. Per 6 op meerdere posities moet dit toch aardig spektakel kunnen opleveren

iemand die weet waar deze in de buurt van Groningen te koop is? kan hem helaas nog nergens vinden.

Friesland heb ik 'm al wel gezien, in Franeker, in/rond Grunn is behalve Vwoutlet en kjvw nog niks open, voor zover mij bekend

Friesland heb ik 'm al wel gezien, in Franeker, in/rond Grunn is behalve Vwoutlet en kjvw nog niks open, voor zover mij bekend

Ik kon ook nog niks vinden inderdaad en helaas heeft vwoutlet hem niet in het assortiment. Moet ik nog maar even geduld hebben denk ik.

Vw expert heeft de omlabeling wel nu, Intertoys Lewenborg. Maar Giezen en Onwijs kunnen hem ook nog krijgen...

Hij werd hier gebruikt in de finale en kon zich goed staande houden met het andere dikke vuurwerk dus dan weet je al genoeg. Wát een topper blijft dit. Hopelijk weet Magnum deze cake in deze kwaliteit te houden. Een simpel effect maar zeer indrukwekkend

Op 11:36 gaan ze af

Laatst bewerkt:
Hij werd hier gebruikt in de finale en kon zich goed staande houden met het andere dikke vuurwerk dus dan weet je al genoeg. Wát een topper blijft dit. Hopelijk weet Magnum deze cake in deze kwaliteit te houden. Een simpel effect maar zeer indrukwekkend

Op 11:36 gaan ze af

Heerlijk! Dat doffe maakt het af

Ik ben zelf niet zo van de crackling, maar het tempo en het 'doffe' maken dat deze er dit jaar ook gaan komen, 3x in W-shape was ook precies mijn idee!

Ontzettend gave cake dit inderdaad. Doffe dreunen en je merkt echt dat dit 30mm crackling is. Hebben!

Unboxing | Caïro Crackling

De allereerste unboxing, en wie anders dan de Caïro Crackling komt als eerste tevoorschijn! Uiteraard even stoeien met de kooi en meteen de eerste kras op de arm, maar dan heb je ook wat.

Een forse en lekker zware cake!

tip draag lerenachtige handschoenen als z'n k*t kooi moet openen (herkenbaar). Maar ook van deze een aantal besteld ben erg benieuwd

Back
Bovenaan