Caïro Crackling

Ontzettend gave cake dit inderdaad met een lekkere burst en ontzettend felle crackling. Zeker een kanshebber voor de collectie.

Na het filmpje van de 1,2'' Ultimate Chry was een maatje van mij erg benieuwd hoe de Cairo Crackling zou presteren en vroeg mij of ik deze samen met hem zou willen komen bewonderen (natuurlijk wou ik dat)!! :D

Ik kan vertellen dat hij de burstknallen vrij intens zijn! (Hard)! De spreiding kwam hier gelukkig niet tot aan de grond zoals bij het filmpje van de 1,2'' Ultimate Chry, waar wij bang voor waren dat deze op die manier mogelijk nog afgekeurd zou worden. De Cairo Carkling deed het erg goed qua hoogte! Deze ga ik volgend jaar sowieso bestellen, in meervoud wel te verstaan. Dit zou praktisch een legale versie van de Snowblind kunnen zijn of een hele goede vervanger voor de Rainbow Chry, mits 3 of 4x doorgelont.

Het filmpje is gemaakt met een Iphone 11 in 4K 60 FPS. De opnamekwaliteit is hier al erg goed te noemen, maar in het echt zijn de knallen nog veel intenser en harder

Ik blijf de burst minder hard vinden als op de eerste demo, de flits is er uit maar de omlabeling presteert meer dan prima in de straat. Deze gaat dit jaar in de collectie komen.

"Sssstttt" die op de vorige pagina waren ook van mij, maar dat zeg je natuurlijk niet op 27 dec hehe :wink: Hierbij nog een fotootje en film van de overige 4 stuks (doorgelont). Ik heb deze bewust van dichtbij afgestoken, in het steegje achter de schutting, omdat ik het super vet vind de hele regen aan crackling recht boven je te hebben. Toch komt deze cake mooier over als je er een meter of 15-20 vandaan staat, dan zie je pas hoe groot de uitwerkingen van deze (1,2") cake eigenlijk zijn!

Het mooie van deze cake is de grootte van de uitwerking en het tempo waarin deze schiet! 1 voor 1 zal deze niet tegenvallen, maar voor een volgende keer lijkt 1-1-2 mij ook een heel mooi project! Echt een topper van een cake die rond de 16 a 20 sec. duurt. In z'n eentje zal hij niet tegevallen, maar door zijn korte tijdsduur kun je er met een paar stuks ook een hele agressieve box van maken. Hij staat hier weer op de lijst, een karton van 6 wel te verstaan!

IMG_7231.jpg

Het geluid kan wat gek overkomen doordat de box in een steegje is gezet. Enjoy! :D

Helemaal top joh, dikke crackling wolk, lekker tempo en afgaande op de reactie dus ook een goede burst.
Zou deze ook heel graag toevoegen voor een mooi chaos moment of gewoon lekker rammen tussendoor in de avond.

Briljante film, ik had 1 stuk en vond die ene al een hoogtepunt tussen al de losse cakes die ik geschoten heb.

Hopen dat Magnum weer met een actie komt, dan ga ik deze zeker meermaals nemen!

Op elke film dat hij verschijnt komt hij goed over. Ontzettend dikke cake, ideaal om een kartonnetje te gebruiken als afsluiting van je project. Heerlijke crackling wolk en goede burst.

Prachtig ding! Dit jaar weer opnieuw 5 bestellen en 2 crackling thunderstorms, om er een dikke box van te maken. Volgende keer niet steeds heen en weer gaan met de camera maar gewoon het effect filmen want hier krijg ik jeuk van haha.

Vanavond werd deze met een paar tegelijk geschoten tijdens een show, maar wát een bakbeest is dit! Snoeiharde burst en mega boeketten. Verslaat de Venom Box met gemak en dat is heel wat.

Te zien op 07:13

Wat een bak zeg, echt een dikke topper. Burst komt echt hard over en boeketten zijn mooi vol. Hopelijk kan ik deze nog ergens mee pakken.

Wat een geweld zeg, deze stond sowieso al op mijn lijstje maar aantallen gaan aangepast worden. Ga hier minimaal een karton van bestellen.

Back
Bovenaan