Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Hij was weer geweldig !! Goede reacties van omstanders ook. Het mooiste is: ik heb er nog 1 over, heb ik vanavond nog wat :D

Volgende keer zeker weer! Echt toppers met grote boeketten! Qua effecten beter als de super 6-19 qua burst hetzelfde.

Het was weer mijn topper van dit jaar. Ik had 3 karton, dus 3 stuks op een afstand van 5 meter uit elkaar en dan tegelijk aansteken . MACHTIG!!

ze waren echt superiurrr,, had 3 assortimenten elke cake per 3 geschoten, super fijne burst en mooie grote boeketten, toch echt de toppers van de avond !!

echt heel gaaf assortiment dit. kwamen mooie grote boeketten vanaf met een heerlijke burst. de tail cake vond ik ook erg apart om te zien. ze gingen aardig hoog en de hele straat word verlicht door die dingen wat een hoop mooie reacties van omstanders opleverde!

Ik heb er hier ook nog 3 in de startblokken staan voor vanavond, de BiG 19 is helemaal weg, ook geen verkeerd assortiment.

Vond het ook geweldig. Nu snap ik alle lovende reacties. Volgend jaar komt deze er ook weer in (net als de heavy legends trouwens. Toppertjes met een leuke korting)

Wat een geweldig assortiment!
Volgend jaar zowiezo weer.
Ik snap niet dat mensen dit een miskoop vinden..

Na alle reacties op het forum toch eens geprobeerd. Ik heb er wel een end voor moeten rijden maar dat was het achteraf zeker waard :). Deze keer voor het eerst gehad maar zal ze dit jaar zeker weer kopen! Toeschouwers dachten kort even dat het prof. vuurwerk was :D.

Wat een bakken waren dit zeg. Echt grote boeketten en harde knallen. De toppers van de avond. Ook had ik een Mega Finale met een productiefoutje waardoor hij in 10-15 seconden weg was, zo deed hij zijn naam wel eer aan :D

Bij mij viel het wel op dat ze inderdaad snel weg waren. Eéntje duurde misschien een halve minuut, de andere 5 waren met zo'n 15 seconden, soms korter, weg!

Dit jaar waren het wederom te gekke cakes, toppers! Vier dozen met veel plezier ontstoken gisteren. Grote boeketten en loeiharde bursts! Vooral de combinatie van 4x power zone en 4x silver salute was ongekend bruut. Heerlijke bakken. Ik kreeg ontzettend veel ohhh's en aaah's van het publiek op deze cakes. Volgend jaar absoluut weer :)!
Niets meer aan veranderen Wim (op de tails na dan, die mogen weer mooi magnesium wit)!

Het buurtassortiment was dit jaar ook weer geweldig goed.
Het blijft een top assortiment met grote effecten en een goede burst.

Wat ik wel jammer vind, en waarvan ik hoop dat het komend jaar weer beter/veranderd is, dat de groen/rode tails weer worden vervangen door de dikke witte tails.

Ook ik had gelukkig de witte tails! :D

Wat was ik onder de indruk van dit assortiment! On-nederlands eigenlijk.
Kreeg van meerdere toeschouwers de vraag, of ik hiervoor nou helemaal naar belgie wa s gereden :p, kon ze vertellen dat deze dingen gewoon in Nederland verkocht worden!

Ik had de gekleurde tails, deze vielen een beetje tegen. Ook bij de 3-shots finale van de tails ging het niet goed, het 2e shot knalde te laag en de 3e zelfs op de grond, erg gevaarlijk dus. Gelukkig geen letsel. Voor de rest waren alle potten gewoon geweldig.

Als ik het zo lees was iedereen tevreden over het Buurt Assortiment. Ik had dit jaar voor het eerst een karton meegenomen en ik baalde eerlijk gezegt een beetje... Ik baalde van het feit dat ik maar 1 karton had. Wat een potten zijn dit zeg! Volgend jaar komen er minimaal 2 of 3 kartonnen in mijn assortiment. Ik had ook 2 assortimenten Super 6-19 (Wolff) en ik vond het Buurt Assortiment zeker niks onder doen hiervoor, sommige potten waren zelfs indrukwekkender! Kortom: gooi de prijs volgend jaar niet omhoog, behoud de kwaliteit, en zet alvast een karton of 3 aan de kant voor mij.

Ik heb een oud doosje en nieuw dossje gestookt. De oude met rode en groene tails en uit dezelfde doos klapte de chry crackling cake uit elkaar met als gevolg dat ik even dekking moest zoeken. 2e doos wel enorme dikke felle silver tails echt top. Ik heb meermaals de vraag gehad of dit legaal was en mensen geloofde het bijna niet. TOPPER!

Back
Bovenaan