Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

9831221.83753a4d.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Die zijn er dus wel! :D

2* Mulit Color
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2* Power Zone (niet goed gefilmt)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Giant Festival
+ YouTube Video

2* Color Tail
+ YouTube Video

2* Space Intruder
+ YouTube Video

Filmpjes zijn van Nost4lgion

Heerlijke filmpjes, bedankt teun! Deze staan me nog helder voor de geest. Wat een toppers, je blijft je verbazen met dit pakket. Ik heb zelf zelden zulke effecten (groot en hard!) gezien in NL vuurwerk. Afgelopen jaar 3 kartonnen...dit jaar absoluut meer :D. Zoals ik eerder al vele malen heb aangegeven, top spul van Rurbo, ga zo door!

Teun, bedankt voor de filmpjes.
Helaas zijn op dit moment al weer twee filmpjes door de gebruiker verwijderd

Dat klopt, dat zijn namelijk mijn films :wink: Ik kon helaas niet reageren vanwege een tijdelijke ban.

Ik was nog niet klaar met het uploaden van de juiste films en het stond hier al op lol.

De Mega Finale heb ik niet op film staan.

Hier de 2 ontbrekende films:
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Zoals (bijna) iedereen al zegt: Top pakket voor een leuke prijs!
De knal is erg goed! Wordt ook bij ons in Winterswijk steeds meer verkocht!

Enige minpunt is inderdaad dat bij Rubro nog wel eens wat veranderd zonder dat wij/zij het door hebben. Het buurtassortiment is niet het eerste product waarvan de inhoud soms wisselt. (high tension (oude versie) crossette queen enz.) Ik denk dat goeie afspraken met de Chinezen erg belangrijk zijn zeker omdat er veel mensen zijn die door de goeie ervaring het product het jaar erop weer bestellen. Het topproduct moet zich ieder jaar weer bewijzen en de klant moet tevreden zijn! Dan kan het niet zijn dat in 1 keer een andere kleur erbij door zit terwijl de 'tailpot' voor velen een topper is in het pakket. Het valt dan tegen als deze is 'aangepast'.
Voor de rest heeft Rubro absoluut top kwaliteit vuurwerk geleverd afgelopen jaar! Neem b.v. de event cakes! TOP!
Hoop dat de kwaliteit blijft!

We zitten niet stil, en blijkbaar de winkeliers ook niet, en kijken goed mee op VWC!
(dat geeft maar eens aan wat de rol is van Vwc!!)
Resultaat is dat er zich al een aantal aspirant verkopers, zich hebben gemeld voor o.a. de verkoop van de B.xxl!!! Top!!. Uiteraard gaan we in gesprek om ook onze andere produckten onder de aandacht te brengen voor zover ze dat al niet hebben gezien., om op deze manier ons dealer netwerk uit te breiden over heel Nederland.
De eerste inventarisatie geeft dan ook weer, dat we weer 100% moeten plussen!!!

Ik dank jullie, en het vertrouwen in een heel goed stuk vuurwerk.(al zeg ik het zelf)

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Mooi om te zien dat er zo ook klanten bij komen voor importeurs.
Ik ben nu al benieuwd met wat jullie dit jaar gaan komen.
Alvast heel veel plezier en succes gewenst:wink:

Bedankt voor je bericht Wim.
En we zijn best wel trots om te horen dat hier veel winkeliers meelezen.

Ik had het Buurtassortiment speciaal in de vooravond afgeschoten om er extra van te kunnen genieten, het was mijn eerste kennismaking in de straat, en ook ik was overdonderd door de kwaliteit en mooie afwisselende effecten.

Het is absoluut een mooi pakket maar ik snap niet waarom het zo gehyped wordt momenteel.

Deze cake's zijn goed maar absoluut niet beter als een extreme salute, bursting gold, xplosion, warrior cake's, panda cake's etc. Vele van deze cake's zijn ook voor dezelfde, al niet lagere prijs te koop.

Absoluut een toppakketje hoor dat buurtassortiment, begrijp me niet verkeerd. Maar als ik deze 1x in me collectie heb zitten vindt ik het wel vodoende!

Mwa dit is weer typisch een gevalletje van 'smaken verschillen'. Ik heb xplosion en extreme salute toevallig beiden gehad dit jaar en kan deze dus vergelijken met het buurtassortiment. De andere cakes die je verder opnoemt zijn mij het afgelopen jaar onstschoten. Maar wat ik wel weet is dat het buurtassortiment de 2 cakes hierboven gemakkelijk eruit knalt, zowel qua burst als qua effectgrootte (de extreme salute haalt het daar echt niet meer bij...jammer overigens). Ik heb ook eigenlijk maar weinig cakes op de NL consumenten markt gezien die dit soort effecten combineren met een LOEIharde burst en redelijke prijs. Mijn mede-stokers en de mensen uit de straat (publiek) kunnen dit massaal beamen :D.
Ach ja, hier valt uiteraard altijd over te discussiëren. Ik blijf dit een absoluut ongekend goed assortiment vinden. Enne Wim...zet er sowieso maar 4 klaar voor komende jaarwisseling :D. Alvast bedankt voor de moeite :wink:.

Als ze zo aankomen als besteld in China, met die kwaliteit! (maak je burst/borst maar nat)
tja, prijs, als er geen schip zinkt,of een ramp zal deze het zelfde blijven. Over het algemeen geld dit voor al ons vuurwerk, we hebben zelfs duurder ingekocht voor betere kwaliteit!!!!
Dus laat je niet gek maken over transportkosten, dollars, koers enz dit is gewoon onzin.
(structureel verhogen van de prijs is dit)
Ons motto is dit jaar maximaal voor minimaal met zeer goede kwaliteit!!!

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

(ps we zijn nu nog klein maar willen wel iets neer zetten om dit waar te maken)

Heerlijk die eerlijkheid vanuit een importeur zelf! Meer kan ik dan ook niet zeggen, ja, dat ik benieuwd ben hoe lekker die dit jaar weer is.

staan elk jaar vast op mijn lijstje. :D
de topper van Rubro hoor,maar dat weten de meeste al hier :p

dsc00009nl.jpg

foto van een aantal jaren geleden,toen een leuk showtje geschoten met daarin natuurlijk het buurt assortiment.

Bij deze nog even een filmpje van de cake waarin witte tails zouden zitten, maar waar dit jaar iets verkeerd is gegaan :p
Gelukkig gaf Wim al eerder aan dat dit een foutje is en dat dit dus hersteld zal worden.. maar ook de ''verkeerde'' versie wilde ik even met jullie delen.
Zoals je op de film ziet is de hoogte waarin geschoten wordt ook zeeer wisselvallig, waardoor het niet zo goed op film staat helaas.

+ YouTube Video

Zo was hij hier ook Morris, voordat ik hem afstak vond ik dit de allermooiste cake, maar achteraf was hij de minste uit het hele Buurtassortiment XXL. Gelukkig dat hij dit jaar weer beter word, en last van restpartijen zullen we ook niet hebben want hij was echt echt uitverkocht!

Wat een waardeloos pakket. Ik kijk er nu al niet meer naar uit om deze in de straat af te steken om 00:15 uur 01-01-2012. Totaaaaaaaaaaaaaal niet meer. :D

Wat een grote spreiding zeg. Gewoon gaaf. De effecten zijn overwegend klassiek te noemen in dit pakket. Dit pakket heeft alles in zich om over 20 jaar nog bekend te staan als een ultieme "classic".

Misschien één kleine tip voor Wim. Is het niet een optie om bij sommige potten de eindsalvo van crackling te vervangen voor een salvo salutes? De crackling na de tails vind ik overigens wel erg gaaf, maar bij een andere pot zou ik misschien liever een serie salutes zien.
Nu hoeft dat op zich nog niet, omdat het pakket echt super over komt. Maar over een jaartje of 3, misschien 4 eens als variatie op de bestaande uitvoering?

:bye:

Ik was juist geen fan van het buurtassortiment omdat ik ze alleen maar op filmpjes had gezien. Nu heb ik ze ook in het echt gezien en ik moet zeggen dat ze wel erg hard en goed waren.
De crackling hoeft van mij ook niet elke pot, maar wat denjo hierboven zegt: die neem ik dan wel voor lief. Ik denk dat ik mij dit jaar aan het buurtassortiment ga wagen.
greetzzz

Heerlijke filmpjes, bedankt voor het posten!
In tegenstelling tot de gemiddelde VWC'er ben ik helemaal weg van crackling mits deze agressief is en de lucht compleet vult. Nu kun je me een hoop wijs maken maar de crackling van het buurtassortiment is gewoon goed! Vorig jaar kwamen de meeste 'oohh' en 'aaahhh' reacties tijdens de finales omdat deze de lucht compleet vullen met crackling. Bovendien is juist bij de cracklingeffecten de boeketgrootte niet normaal meer :)! Maargoed, smaken verschillen.
Over de tails, jammer dat ze nog gekleurd zijn inderdaad. Maar dan nog, een goede tailpot is in NL bijna niet te vinden. De tails van het buurtassortiment zijn naar mijn bescheiden mening nog steeds steengoed.
Toppers zijn het, en dat zullen ze hopelijk nog vele malen blijven. Ik neem er dit jaar weer 4 mee naar huis, heerlijk spul! Zet ze maar alvast klaar Wim :wink:.

Heerlijke filmpjes, bedankt voor het posten!
In tegenstelling tot de gemiddelde VWC'er ben ik helemaal weg van crackling mits deze agressief is en de lucht compleet vult. Nu kun je me een hoop wijs maken maar de crackling van het buurtassortiment is gewoon goed! Vorig jaar kwamen de meeste 'oohh' en 'aaahhh' reacties tijdens de finales omdat deze de lucht compleet vullen met crackling. Bovendien is juist bij de cracklingeffecten de boeketgrootte niet normaal meer :)! Maargoed, smaken verschillen.
Over de tails, jammer dat ze nog gekleurd zijn inderdaad. Maar dan nog, een goede tailpot is in NL bijna niet te vinden. De tails van het buurtassortiment zijn naar mijn bescheiden mening nog steeds steengoed.
Toppers zijn het, en dat zullen ze hopelijk nog vele malen blijven. Ik neem er dit jaar weer 4 mee naar huis, heerlijk spul! Zet ze maar alvast klaar Wim ;).

Ben zelf ook fan van crackling, mits luchtvullend zoals jij al aangeeft.
En dat heb ik gisteren heel veel gezien, daarom ben ik ook erg enthousiast over veel nieuwe producten.
De tails zijn inderdaad gekleurd, maar wel ontzettend goed. Gingen lekker recht omhoog, dus niet meer van die slappe dingen zoals vorig jaar.

Back
Bovenaan