Burgemeester Zoetermeer geeft geen vergunning voor vuurwerkshows meer

Een Antilliaan waar ik mee werkte moest altijd lachen om ons bestuurscultuurtje hier tov die van hun. Daar was 't namelijk openlijk corrupt volgens hem, vriendjespolitiek handjeklap etc, maar hier *tikte op z'n elleboog* en lachte dan hartelijk, oftewel; achter de ellebogen, schijnheilig doen alsof het allemaal zuiver en eerlijk is maar ondertussen achter de deuren... Oudhollands hervormd/gereformeerde opportunistische hypocrisie
Met die Antilliaan ben ik het eens. Maar als ik het gedrag bij bepaalde partijen zie die dit soort verschijnselen aardig vertonen zijn dat bepaald geen hervormde of gereformeerde partijen. Dus die link snap ik even niet 😅😉

Jij specificeert het naar bepaalde partijen, ik naar Hollandse politieke cultuur in het algemeen. Is over de hele breedte één pot nat.

Het is de burgemeester gelukt. Hij heeft voor 12 december enkel de evenementen vergunning afgegeven met als eis GEEN vuurwerk.

Deze show gaat er dus niet komen helaas. Dit is een voorteken hoe burgemeesters dus om zullen gaan met de vrije keuze bij de optie verenigingen ect..
Heb jij iets van een brief waarin dit staat? Ik weet dat deze man geen vuurwerk meer wilt maar als dit echt zwart op wit staat is het toch best extreem.

Heb jij iets van een brief waarin dit staat? Ik weet dat deze man geen vuurwerk meer wilt maar als dit echt zwart op wit staat is het toch best extreem.
Niet gezien maar de organisatie van het evenement waar het vuurwerk bij zou horen kwam met die uitspraak.

Overigens de demo in Benthuizen is geen probleem en gaat gewoon door. Als de weergoden ons gunstig gezind zijn;)

Al denk ik dat de pyrogods ons dit jaar wel zullen helpen..:D

Mocht jij hun zien/spreken zou je kunnen vragen of ze dat zwart op wit hebben. Vind het echt een trieste zaak van deze burgemeester en het voorspeld niet veel goeds mocht het plan er doorheen komen dat we straks als een vereniging vuurwerk en moeten afsteken.

Back
Bovenaan