GMP
VWC lid
Dat vind ik nou een goede suggestie!Maar als je consumenten vuurwerk gebied zal dit niet meer gebeuren![]()
Consumentenvuurwerk gebieden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat vind ik nou een goede suggestie!Maar als je consumenten vuurwerk gebied zal dit niet meer gebeuren![]()
PaardenlulWat een.....
Klootzak, net als het hele gemeentebestuur van deze kut stad. Ik schaam me bijna dat ik er woon.Wat een.....
Vuurwerk heeft de burgemeester normaal gesproken geen invloed op maar een evenementen vergunning wel.. zo spelen ze het nu.Was vorige jaar al bekend, we kregen toen geen vergunning voor de demo van de vuurwerkhal, hij heeft toen al gezegd alle vergunning aanvragen die voor 2024 goed gekeurd waren door de oude burgermeester mochten door gaan, maar hij zal geen nieuwe vergunningen meer uitgeven, want hij wilt geen vuurwerk meer binnen zijn gemeente.
Dit is inderdaad precies het voorbeeld wat je nodig hebt om aan te tonen dat het een niet werkbare oplossing is. Het al dan niet verkrijgen van een vergunning begint al bij de persoonlijke voorkeur van een persoon. Deze doet het dan nog zonder reden, om met trots te kunnen zeggen dat hij dat wel even regelt, maar ze kunnen ook genoeg redenen bedenken waarom het niet zou moeten gebeuren en niemand die er iets tegenin kan brengen.Iedereen die de internetconsultatie nog wil invullen dit als voorbeeld gebruiken waarom het niet kan. Graag met naam en toenaam van die burgemeester noemen.
Wat een idioot.
Ja maar als burgemeester zijnde kan je je persoonlijke voorkeur gewoon boven alles stellen blijkbaar. Bizar!Een vvd'er nog wel...