Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De eerste box van het nieuwe jaar. Niet de beste box die ik heb gehad. Had er stiekem meer van verwacht. Veel slappe bursts en kleine effecten. Op de demo in Milheeze was deze veel beter.
Levensgevaarlijk! Ontplofte na een paar seconden aan de zijkant onze kant op..
Box was van china red heb netjes me geld terug gehad van de intratuin een sorry kon er niet afWel gevaarlijk als die klapt.....china red eigen of alleen bie die box?
Hey derre, wil je even contact met mij opnemen? Ik kan je niet bereiken.Box was van china red heb netjes me geld terug gehad van de intratuin een sorry kon er niet af
bij mij ontplofte de eerste cake direct na het aansteken, geen enkele bombette van de eerste cake ging de lucht in. daarna ging ie wonder boven wonder wel door maar dan als een soort van All at Once waaiercake en was ie binnen een paar seconden helemaal leeg.
Dit leverde een hoop geweld op wat wel mooi was maar had hem toch liever gehad zoals het hoorde.
Bekijk bijlage 79606
Had de mijne vorig jaarbij mij ontplofte de eerste cake direct na het aansteken, geen enkele bombette van de eerste cake ging de lucht in. daarna ging ie wonder boven wonder wel door maar dan als een soort van All at Once waaiercake en was ie binnen een paar seconden helemaal leeg.
Dit leverde een hoop geweld op wat wel mooi was maar had hem toch liever gehad zoals het hoorde.
Bekijk bijlage 79606
T blijft een bijzonder ding met die ontploffende cakes....ik zo m niet meer in de straat willen hebben met al die kinderen dr omheen...