Bulldozer [Compound]

Zag hem bij vele collectie foto's dit jaar voorbij komen. En gezien de prijs en kwaliteit van deze geweldige bak snap ik dat helemaal. Schrik dus wel van de ontplofte boxen van hier boven

Jup, deze klapte ook bij mijn stookmaat uit elkaar, helaas geen beelden maar iedereen is zich echt de tering geschrokken. Het was gelukkig een open pleintje, maar als dit in een smalle straat gebeurt met kinderen....

De eerste box van het nieuwe jaar. Niet de beste box die ik heb gehad. Had er stiekem meer van verwacht. Veel slappe bursts en kleine effecten. Op de demo in Milheeze was deze veel beter.:shocked:

Deze box ging hier zoals het hoorde en heb er van genoten ondanks de wind.
Zal deze ook zeker weer aanschaffen.

De eerste box van het nieuwe jaar. Niet de beste box die ik heb gehad. Had er stiekem meer van verwacht. Veel slappe bursts en kleine effecten. Op de demo in Milheeze was deze veel beter.:shocked:

Effecten vallen inderdaad tegen. Maar op het bijna laatst heb jij ook spinners erin zitten, en die zitten niet in de originele Bulldozer. Misschien een maandagochtend gevalletje?

Dit, samen met de diverse ervaringen dat de doos uit elkaar klapte, maakt dat deze voorzichtig van de wensenlijst naar de twijfellijst schuift...

Laatst bewerkt:
Gelukkig is hij bij niet ontploft. Niet best dat dit bij meerdere is gebeurd!

Ik vond hem dik. Helaas vervlogen de tails in cake 2 compleet in de harde wind. Niks aan te doen.
De laatste cake (Crack Attack) was echt meesterlijk hard en groot, een waardig einde van deze gave box.

Vanaf 2.12 na de Magic in the Air en de Twilight:

Bij mij is deze ook ontploft na een paar seconden. Zal nog een berichtje naar Intratuin doen, niet aan gedacht ivm geld terug

Deze box, niet normaal haha! Had het niet verwacht maar dreunde alles eruit. Daar stonden de buurtjes van te kijken met hun duitse potjes hahaha

bij mij ontplofte de eerste cake direct na het aansteken, geen enkele bombette van de eerste cake ging de lucht in. daarna ging ie wonder boven wonder wel door maar dan als een soort van All at Once waaiercake en was ie binnen een paar seconden helemaal leeg.

Dit leverde een hoop geweld op wat wel mooi was maar had hem toch liever gehad zoals het hoorde.

Bulldozer explode.jpg

bij mij ontplofte de eerste cake direct na het aansteken, geen enkele bombette van de eerste cake ging de lucht in. daarna ging ie wonder boven wonder wel door maar dan als een soort van All at Once waaiercake en was ie binnen een paar seconden helemaal leeg.

Dit leverde een hoop geweld op wat wel mooi was maar had hem toch liever gehad zoals het hoorde.

Bekijk bijlage 79606

Hier ging die gelukkig wel goed, maar wel een stukje verderop neergezet gezien de eerdere berichten van ontploffen vd eerste cake. Erg zonde man, leuke bak wel. Had dit jaar het meeste van China red, steengoed, maar niet echt stabiel. Veel laagknallers en magic in the air spoot alles er iok in 1 x uit zowat helaas, wel geweld dat dan weer wel:D

Bekijk bijlage 79606
Had de mijne vorig jaar

T blijft een bijzonder ding met die ontploffende cakes....ik zo m niet meer in de straat willen hebben met al die kinderen dr omheen...

T blijft een bijzonder ding met die ontploffende cakes....ik zo m niet meer in de straat willen hebben met al die kinderen dr omheen...

nou dit dus, nou stonden we op een vrij groot plein, maar ik wil niet op me geweten hebben dat een kind of wie dan ook zo'n bombette in het oog krijgt.

Back
Bovenaan