Bulkpack Asian Thunder

Ik ga er dit jaar ook 1 kopen:D Had dit jaar 2 losse pakkies om uit te proberen:P 1 die kwam naar beneden en knalde vlak voor me, en dat zie je dus niet in de avond, dat was erg scrhikken even:P

50 stuks is gewoon niet duur:) Ik neem ze daarom dit jaar zekerste weten:)

Bedoel 50 / 10 (wat er normaal in zo'n pak zit) is 5 euro per pak!

Tja ik laat ze staan denk ik!
Want andere singelshots zijn in mij omgeving nu tog echt goedkoper!
Neem BV de Binkie,s
Dan is de keuze snel gemaakt

Asian Thunders 50stuks 29,95
Binkie 60stuks 27,50

ik heb net ook even zo'n bullpack gehaald, 27,50, maar er komt nu helemaal geen boeketje meer af, hij knalt wel veel harder dan de shock van wolff

Bij mij kwamen er van sommige een boeket af, en van andere weer niet. Eentje ging zelfs af, maar de bombette kwam terug en is ook niet af gegaan. Wel moet ik erbij zeggen dat het leuke dingen zijn!

Heel wisselend ja. De ene keer een boeket, andere keer niet. Het sierelement is minder geworden, de burst daarentegen stukken beter.
Goede concurrent van de Binkies!

Ik wil er dit jaar 4 van halen. Dan per 2 samen tapen en doorlonten. Wil deze als laatste finale bak afsteken. Eerst een paar met roze wasag van Zena en dan de rest met snellont.

Dat zal wel een mooi projectje worden. Ik had het afgelopen jaar gedaan alleen had ik maar gewoon visco lont, daardoor duurde het projectje veels te lang. Gelukkig heb ik al weer snellont op voorraat liggen en nog een ander halve bulkback over, dus kan al weer beginnen met doorlonten:)

Topic een beetje doorgekeken.
Kartoninhoud niet kunnen vinden:

6/50

Dus 6 bulkpacks ieder 50 stuks

Zelf vind ik ik de asian thunder de beste single shot, ondanks dat de binkies wel goedkoper zijn waar ik het vuurwerk haal. Ik ga gewoon weer voor een bulkpack dit jaar :).

Ik heb nog Binkies, maar ook nog een bulkpak Asian Thunders. Eens kijken welke er nou in mijn ogen dan beter vanaf komt.:))

ik vond persoonlijk dat de binkie toch wel wat harder ging dan de asian thunder. maar even over het bulkpack, het is echt super handig om overdag mee te nemen. gewoon een doosje i.p.v. allemaal losse single shots in een plasticzak. dus +1 voor de verpakking.

Heb het afgelopen jaar zowel binkies als asian thunders en beide zijn gewoon erg goed! Het verschil is eigenlijk te klein als bij mij in de buurt asian thunders goedkoper zouden zijn dan binkies kies ik de asian thunders of andersom :rolleyes:

Ze gaan zeker lekker, vorig jaar had ik er 60 maar ik wil er dit jaar nog wel meer :]
Iemand enig idee waar je deze goedkoop kunt halen omstreeks Haarlem?

Ik heb ook de asian thunders gehad. Niet de bulkpack, maar de losse 10 zeg maar. Dat zijn dezelfde gewoon. Maar deze gaan echt hard!!!

Zijn echt mn lievelings singleshots.Het sier gedeelte stelt niet veel meer voor, maar die burst is echt super gewoon.

Back
Bovenaan