Bulkpack Asian Thunder

Zojuist mijn eerste vuurwerk folder in de bus gekregen en zag daarin staan dat ze dit jaar een stuk goedkoper zijn geworden. bij mijn dealer kosten ze nu namelijk nog maar €25 en aangezien de binkies er uit gaan en deze daardoor in mijn ogen de hardste singleshots worden (ik kan niet aan de nieuwe single shots komen) ben ik aan het overwegen om hier een karton van in te gaan slaan lijkt me echt geweldig. je komt dan uit op €150 en met karton korting nog lager voor 300 Asian thunders mooi prijsje dacht ik zo!

Dat Binkies harder gaan, dat is waar.
Ik vind ze alleen veel te duur (overal waar ik kijk €3,50 tot €4,00 per pakje).
En ze hebben geen boeket, dus ik ga gewoon weer voor de Asian Thunder.
~Flipperkip

PS: De knal verschilt bijna niks.

Omdat de Binkies eruit gaan haal ik er dit jaar nog een hele bende ook al zijn ze iets duurder geworden.

Hoef dus nog geen vervanger te zoeken dit jaar. Maar steek maar eens een Binkie en dan een AT na elkaar af, ik zeg je dat je duidelijk verschil hoort tussen beide ipv bijna niks wat jij zegt :rolleyes:

Heb het idee dat ze dit jaar minder hard knallen, of de andere single shots knallen harder dit jaar. Ook heb ik een aantal gehad die niet knalden, dit had ik andere jaren nooit. Maar het blijven leuke dingen.

heb in 2010 bull pack gekocht en dit jaar opgemaakt geen een weigeraar er tussen ook eerder nooit gehad dat 3 jaar daarvoor dat ik ze kocht. Wel eentje waar lontje uit is gevallen.

Heerlijke singleshots had ze afgelopen jaar weer!

Mensen ook gehad dat sommige geen stars hadden? Zal denk ik komen doordat de stars kapot gaan door de burst. Maar dat kon de pret niet bederven, heerlijke knal! :)

Heb nog 3/4 Bulkpack over, meer voor volgend jaar :)

ik had ze afgelopen jaar weer hoor 2stuks

tja ach denkie sta je die dingen af te steken ja hoor wouten dachten even dat het belgisch vuurwerk was.

ik kon keihard lachen toen ik zei mevrouw de agent C e keurmerkie ditjaar:D

ja zo kun je aan de gang bljven :P
25 euro per 50 is goed te doen neem er elk jaar zeker 2 en soms een 3e der bij.
lkkr vanaf een tafel in de tuin als het donker is dan zie je de effecten ook nog :P
en dan ff in een uurtje of 2 die dingen der doorheen stoken xd

gr

Nog een foto van 5 bulkpacks gevonden. Het zijn gewoon perfecte dingen die Asian Thunders en kwalitatief gewoon erg goed. Van deze pakketten in totaal misschien, maar 1 a 2 weigeraars gehad. De rest had een lekkere constante harde knal

IMG_8163.jpg

Nog een foto van 5 bulkpacks gevonden. Het zijn gewoon perfecte dingen die Asian Thunders en kwalitatief gewoon erg goed. Van deze pakketten in totaal misschien, maar 1 a 2 weigeraars gehad. De rest had een lekkere constante harde knal

Ik heb al heel wat van die Asian Thunders(1591-1593)verkocht, en heel weinig weigeraars gehad, dus de kwaliteit is inderdaad erg goed.

Eerlijk, naar mijn mening hardste singleshot. Wel prijzig, maar... Dan heb je ook lekkere knallen ofnie

ik heb ook binkies gehad en de nodige asian thunders mee gemaakt. binkies gaan harder. maar het ontloopt elkaar niet heel veel. als je niet aan binkies kunt komen in de buurt dan zou de asian thunder een prima vervanger zijn.

de prijs valt imo mee als je bedenkt dat je harde klappen, flinke boeketten en 8 verschillende versies krijgt die ook nog eens in een erg handig doosje zitten verpakt.
dan heb ik het nog niet over de uitstekende kwaliteit gehad (dat was bij binkies ook prima voor elkaar btw)

ik heb dit jaar heel veel verschillende singleshots gekocht om een goede vervanger te vinden voor de binkie die dan makelijk te krijgen is in de buurt. ik vermoed al dat het de asian thunders gaan worden, maar ik houd andere opties nog even open! :)

Heb vandaag nog een extra bulkpak gehaald, maar het is echt ongelooflijk hoe populair dit product is en hoeveel er verkocht worden. Heb even staan kijken maar het kwartiertje dat ik in de winkel stond vlogen er wel 20 over de toonbank. De verkoper zij ook al dat ze niet aan te slepen zijn, ook niet zo gek, deze dingen knallen lekker.

Ik moet ze maandag nog even halen gister waren ze er niet meer maar hij houd 2 van deze pack apart liggen voor mijn :D
moet ze wel rond 7 uur ophalen :P

Knal is zoals elk jaar, lekkere knal.

Sier is beter dan andere jaren, en dan heb ik het over de Bulkpack als de losse singleshot!
Heb ze ieder jaar in de collectie, en als de kwaliteit van de singleshots zo blijven, en de prijs (bijna) niet stijgt dan zal dit ook lang zo blijven!

Ook vind ik het zo leuk dat ze verschillende kleuren effecten hebben, andere singleshots hebben vaak eentonige effecten, deze niet ook een pluspunt dus!

Had hier ook een bulkpack van maar ook zo'n klein pakketje met 10 stuks erin. Het bleek dat de bulkpack van 2011 productie was en de 10 'kleintjes' van 2010. Die uit 2010 knalden duidelijk harder dan de 2011 versie, desalniettemin waren ze allemaal wel lekker.

Laatst bewerkt:
Bagger, bagger, en nog eens bagger was dit. een vriend van me had dit jaar 1 bullpack asian thunders, nou... laten we zeggen... ik denk dat als er een stuk of 8 af zijn gegaan van het gehele pak dat het er veel zijn geweest. vond het vooral voor hem niet zo leuk omdat zn budget dit jaar wat aan de lage kant was, en dan krijg je dit.

nouja ik weet in ieder geval welke thunderkings ik asboluut NIET moet gaan halen.

Back
Bovenaan