Bulkpack Asian Thunder

Ik heb ze ook al jaren en merkte dit jaar inderdaad dat ik ook paar weigeraars had. Anders nooit of 1 op een bullpack maja we zien wel. Benieuwd hoelang GBV het nog vol houd nu ze gewoon als een baksteen na beneden vallen in prijs en kwaliteit :(

Heb ook elk jaar een bulkpack om de vooravond door te komen,
Maar merkte dat ik afgelopen jaar er een aantal tussen had zitren die wel omhoog schoten maar niet knalde...

Voor de rest blijven dit voor mij de beste singleshots hier uit de omgeving!

Dit jaar ook eens die Bulkpacks gehad, maar in mijn herinnering zat er altijd een leuk boeketje erbij, dit waren gewoon enkel knallen, niks sier, toch jammer. Knal is overigens wel echt goed, getest met Binkies ernaast, maar ze gaan niet veel zachter hoor. :thumbsup:

Ik heb deze bullpack ook een aantal keer gehad maar van hoeft het niet meer. De stijgende prijs is de druppel die de emmer bij mij deed overlopen.

Tegen de veel goedkopere Sick6 van Zena/Vuurwerk Totaal kunnen deze dingen naar mijn mening niet op.

Dit jaar niet gehad. Voorgaande jaren wel altijd 2 bulkpacks gehaald. Had nu de zelfde shots maar dan 24 stuks.

Dit jaar ook eens die Bulkpacks gehad, maar in mijn herinnering zat er altijd een leuk boeketje erbij, dit waren gewoon enkel knallen, niks sier, toch jammer.

Klopt is al paar jaar zo dat de bullpacks geen effect hebben of 3/4 licht kogels. Ik had vorig jaar een aantal losse pakken van 10 gekocht aangezien die wel mee telde met gratis vuurwerk. Deze hadden echter weer wel een goed boeket. Zal wel iets met massaproductie/minder kwaliteit te maken hebben.

Ook deze komt er weer paar keer bij,mallen vraagje.
Zie dat er numookmeen bulkpack is met alleen rood en zilver, deze zijn wat goedkoper. Maar knallen deze net zo lekker?

Hangt van het productiejaar af. Ik had vorig jaar de bulkpack en de 10 gewone Asian Thunders. De bulkpack was productie 2014 en de 10 gewone kwamen nog uit 2012. Die knalden overtuigend harder...

Hangt van het productiejaar af. Ik had vorig jaar de bulkpack en de 10 gewone Asian Thunders. De bulkpack was productie 2014 en de 10 gewone kwamen nog uit 2012. Die knalden overtuigend harder...

Maar het verschil tussen bulkpack multi kleur en bulkpack rood zilver?

zijn wel 2x zo duur. Dus ja het is net wat je gewend bent en er voor over heb. Doe hier met andere mensen oud nieuw vieren en hebben besloten maar 2x die goedkopere versie te kiezen en 1x deze bull packs. Moet zeggen dat ze hier in het dorp dan meestal ook wel wat ouder nog zijn. :)

Back
Bovenaan