Bulkpack Asian Thunder

Aangezien de binkie's dit jaar van 3 euro naar 3,50 zijn bij mijn dealer, en de asian bullpack van 27,50 naar 25 eur0, zal ik hiervan maar een karton aanschaffen.

Heb ze vorig jaar nog een aantal keren gehoord ,maar kan me niet echt goed herrineren hoe ze nou gingen. Zolang ze evenhard ongeveer gaan als de binkie, en nog een leuk boeketje hebben, zal het absoluut geen miskoop zijn voor die prijs.

Ik ben van mening dat de asian thunders de beste single shots zijn kwa prijs/kwaliteit, goede harde knal met boeketje en niet al te duur, zeker nu de bulkpack in prijs is gedaald.
Ik heb ze ieder jaar egt aanraders!

Ik kan me niet meer herrineren hoe het boeketje van deze single shot eruit ziet. Had die toen gezien een jaartje of 8 terug ofso.

Moet ik me dan hetzelfde voorstellen wat uit de asian thunder cake komt? ( gewoon een paar vonken noem ik het ) Of gewoon echt een redelijk boeketje?

Zeker niet wat er uit de asian thundercake komt, de boeketjes zijn verschillend per single shot. Het boeketje is wel snel weg maar toch aardig voor een kleine single shot :D

Asian thunder cake is flop? Kan je alsjeblieft je mening onderbouwen?

Ik vind zelf dat de asian thunder cake echt goed is, die van 25 shots bedoel ik dan ( is de enige die ik heb afgestoken )

De knallen zijn gewoon goed hard ( ala nitrate cake/ ala binkie ) en er zit een redelijk tempo achter. De finale is ook zeer lekker met 4/5 shots tegelijk.

Sorry voor offtopic!

Even offtopic, ik heb giant airbombs gehad, asian thunders, thunder kings,shocks,knock outs,binkies,rebels,zena shocks,detonators en nog een paar. !

Alleen de beste shocks waren toch uit het thunder king meter pakket van broekhoff die kon je hier kopen 24 stuks voor 9,95 en de boeketten waren perfect rond , groter als sommige potten waar je je blauw voor betaald en een goede klap !! Probeer die eens !!
Maarrr asian thunders zijn ook lekkah, het ligt dicht bij elkaar !

Asian thunder cake is flop? Kan je alsjeblieft je mening onderbouwen?

Ik vind zelf dat de asian thunder cake echt goed is, die van 25 shots bedoel ik dan ( is de enige die ik heb afgestoken )

De knallen zijn gewoon goed hard ( ala nitrate cake/ ala binkie ) en er zit een redelijk tempo achter. De finale is ook zeer lekker met 4/5 shots tegelijk.

Sorry voor offtopic!

Ben het ook met fernando eens.De singleshot gaat echt een stuk harder,dan de asian thunder cake zelf.

Ik vind deze shocks bijzonder goed en onze dealer verkocht deze bulkpack vorig jaar zelfs onder de €16,- in de voorverkoop.

Vind 25 euro ook de maximale prijs wat ik voor single shots wil betalen. Dat is omgerekend 10 euro voor 20 stuks ( ik vergelijk altijd met een nitraat pakje ). Dat is nog redelijk duur. Als je ze voor goedkoper kan krijgen is het gewoon lekker.

Loeihard? Nee... salute shells die gaan hard.

Maar voor NL begrippen staan ze wel op nr 2 na de Binkie van Marijn.

Dit jaar hier 25eu. Nette prijs :)

Loeihard? Nee... salute shells die gaan hard.

Maar voor NL begrippen staan ze wel op nr 2 na de Binkie van Marijn.

Dit jaar hier 25eu. Nette prijs :)

Dat Binkies harder gaan, dat is waar.
Ik vind ze alleen veel te duur (overal waar ik kijk €3,50 tot €4,00 per pakje).
En ze hebben geen boeket, dus ik ga gewoon weer voor de Asian Thunder.
~Flipperkip

PS: De knal verschilt bijna niks.

De binkie had echt een super knal, en mijn dealer verkoopt een pakje binkies 3,50 per pakje. Deze bullpack kost 25 euro bij dezelfde dealer voor 50 asian thunders.

Dat is omgerekend:

€3,50 per 6 binkie's
€3,- per 6 asian thunders.

Ik ga dan ook dit jaar maar voor de asian thunders, aangezien ik in grote aantallen deze ga aanslaan ( kartonnetje )

Back
Bovenaan