Bulkpack Asian Thunder

De knal komen ze zeker niet het hoogste maar voor de sier altijd leuk, leuk intiatief zo'n box scheelt een hoop mensen weer veel pakkie's hehe!

Mooi bedacht dit door GBV, mijn complimenten.
Zou voor vele mensen zeer aantrekkelijk zijn, zoals ook al te lezen is in dit topic.
De prijs is natuurlijk ook geweldig.

Erg goed idee van GB. Dit zal echt over de balie vliegen, vooral onder de jongeren want de prijs dar voor hoef je hem niet te laten staan. Zat eerst te denken hoe zwaar zal dat nou wegen in verband met de 10kg regel. Een gemiddelde single shot is 30 gr. 50×30 = 1500gr dus zal ongeveer 2kg gaan wegen dus valt nog mee gelukkig.

De knal komen ze zeker niet het hoogste maar voor de sier altijd leuk

Ik ben het hier niet mee eens want bij mij ging de asian thunder harder als binkie. welke gaat volgens jou het hardst dan ?

Conclusie: Gewoon kopen, de knal is goed en het sier is ook erg goed.

:bye:

Ik ben het hier niet mee eens want bij mij ging de asian thunder harder als binkie. welke gaat volgens jou het hardst dan ?

Conclusie: Gewoon kopen, de knal is goed en het sier is ook erg goed.

:bye:

OFF
ik weet niet wat je dan ten tijde van de binkie in je oren had zitten maar de binkie gaat toch duidelijk veel harder dan de asian thunders. de binkie steek overal met kop en schouders bovenuit. :wink:

ON
Erg leuk dit idee. valt voor mij echt onder de categorie "hebbedingetjes":p
vind de asian thunder ook nog is het beste boeket hebben van dit soort singleshots. ik ga er zeker een halen dit jaar :D

en hoezo staat er geen binkie op het filmpje dan? als je ze alle drie zou horen op gelijke afstand hoor je duidelijk dat de binkie harder gaat. het ze allebei gehad en ook vlak na elkaar afgestoken. binkie gaat echt wel duidelijk harder. einde discussie in dit topic

ontopic maar weer

Ik had totaal een andere mening. Meerdere keren 1 asian thunder en 1 binkie tegelijk en ze waren even hard. Dat was ook de mening van alle stokers die er waren (3 anderen).

Maar goed, ik heb dit jaar voor 3,50 per 10 12 pakken gehaald, dus dat is veel goedkoper dan zo'n bulkpack. Zoiezo vind ik 5,50 voor 10 stuks best aan de prijs, zeker als je ze per 50 koopt.

Vind het erg leuk dat van de Asian Thunder zo'n bulkpack komt, is inderdaad nogal amerikaans, maar vindt dat juist vet :)
Is een leuke singleshot met boeketje, voor mij genoeg reden om hem mee te nemen. Vind alleen dat ze een beetje mager hebben gedaan met het geven van de korting..

Wees blij dat er korting is.
Je kunt zeggen het is maar 2,50, maar GBV hoeft dit natuurlijk niet te doen.
We klagen allemaal dat het vuurwerk duurder en duurder wordt, maken ze het goedkoper is het nog niet goed:bonk:

Nee dat is waar, je hebt natuurlijk wel weer wat korting dan wanneer je de pakjes los koopt. En denk dat het er ook vooral omgaat dat het in zo'n mooie draagbare doos zit. Lijkt me ook best gemakkelijk met het eruit halen van de singleshot, je kan ze er zo te zien zo uit pakken zonder dat je weer doosjes open moet scheuren.

Dit is inderdaad een heel goed idee, maar de prijs mag van mij wel iets scherper zijn. Maargoed die word netjes afgerond naar 25 met de voorverkoop korting die je meestal krijgt.

Mooi is dit zeg.
Ik ga zeker een bulkpack kopen, die ik dan ga gebruiken, voor een doorlont project in 2010/2011.

De prijs is ook zeer gunstig te noemen.
Jonge gasten, die alleen wat knallers en single shots kopen, om af te steken.
Hebben nu meer geld om bijvoorbeeld een losse cake, of nog een bulkpack te kopen/bestellen.

Het ziet er alleen al stoer uit om er als een jonge gozer mee uit de winkel te lopen. En dat ga ik zeker doen, het ziet er gaaf uit.
Hoop dat meer importeurs dit soort dingen maken.

Dit is een goede :) Nu koop ik dit pack en ben ik in 1x klaar met mijn shingle shots ipv losse pakjes oid. Goede zet van GBV !

Vaak zie je mensen foto's maken als ze hun vuurwerk hebben en vaak liggen er dan super veel pakjes singleshots en dit is handig bedacht aangezien singleshots super populair zijn.

ik koop ook twee van die pakketjes ook al ben ik 31

heheheh kijk, een echte liefhebber! :wink:

Ik zelf ga denk ik 1 koffertje halen. Het is mss wat vroeg, maar wat mij betreft is dit wel een optie voor product van het jaar. Gewoon het idee, de uitvoering etc. Maken het tot een geweldig product. Vorige jaar was product van het jaar Rocket Boom trouwens :wink:

haha denk dat ik de koffer maar verstevig en daar ook maar meteen mijn singleshot project inbouw . leuke doos ervoor zoiezo 2 koffers aanwezig bij mij

Hey, goedkoop man, dank je voor de tip! Sorry voor je dat het vrijwel zeker een voorverkoop actie is. Misschien nog even sparen zodat je dit met korting kunt scoren?

Ik heb dan nog wel 3 pakjes Binkies liggen, maar dit mét boeket is zo toch wel verleidelijk... Mooie site i.e. intro, Isandra!!

Back
Bovenaan