Camuro King [Uitloop]

Er is nog een ander alternatief voor deze cake. Dat is de cake Grof Geschut van Witte Tenten (Marijn). Die kost €65,- en biedt vergelijkbare effecten, hoewel het tempo anders is.

blijft een topper
gisteren weer besteld:D
kan niet wachten om hm weer in mn handen te hebben

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier een filmpje van de Camuro Queen (omgelabelde Camuro King) van het Orange Label (Vuurwerkhal Rijswijk). Blijft een mooie cake die de lucht goed met goud vult en mooie blauwe mines heeft.

Wat een tof ding zeg! Je betaald wat, maar dan heb je ook wat. Zeker één van de uitblinkers op de demo :)

Camuro Queen is dan 67,50 dus 2,50 goedkoper dan het afgelopen jaar. Dan wil ik hem misschien wel weer erbij hebben. Maar heb hem nou al 3 jaar gehad dus kijk of ik misschien toch wat anders neem!

Echt de beste legeale pot die ik heb gehad. Alleen de prijs is dit jaar wel erg absurd. Moet nog ff kijken of ik hem dan wel neem, maar het blijft echt een grote TOPPER

Wat een geweldige cake.
Vind 500 grammers van lesli nooit zo veel bijzonders.
Maar dit is toch een grote stap in de goede richting.
Wel nog een aardige prijs, maar je hebt wel wat.
En als je nog een leuk budget hebt ook is dit toch een cake om je aanteraden

Wat een geweldige cake.
Vind 500 grammers van lesli nooit zo veel bijzonders.
Maar dit is toch een grote stap in de goede richting.
Wel nog een aardige prijs, maar je hebt wel wat.
En als je nog een leuk budget hebt ook is dit toch een cake om je aanteraden

Na 15 euro stijging in 3 jaar word hij steeds minder intressant vind ik.

Ook al was hij dit jaar erg duur ik kan hem gewoon niet laten liggen. Wat een super blok blijft dit.

Nog steeds krijgt de Camuro King applaus als hij afgelopen is. Wat een geweld. De hele lucht is gevuld met goud.

Misschien is 75 euro wat aan de dure kant maar wat je ervoor terugkrijgt. De hele straat staat met open mond te kijken.

heb mijn straatje ook lekker opgevuld met de camuro king.
wel had ik het idee dat het tempo er iets op achteruit was gegaan.
maar blijft toch een van de beste potten op de nederlandse markt.
het wa mijn eertse 500 grammer die ik ooit kocht en het zal ook zeker niet de laatste zijn

Ook hier is hij geschoten en blijft een toppertje geweldige goud/blauwe effecten. Maar ik blijf erbij voor 75 euro kun je ook andere/goedkopere cakes met zelfde effect kopen.

Hier ook applaus nadat die was afgelopen:). Maar ik blijf van mening dat de tempoverlaging de cake niet goed heeft gedaan. Het tempo is nu net te laag. Voor de rest een topper natuurlijk.

Ook de Camuro King mogen aanschouwen, ondanks volgens sommige een laag tempo kon je er heerlijk van genieten.

Topper.

Inderdaad jammer dat de tempo er n beetje uit is gehaalt. Maar ondanks dat is het nog steeds een topper!

Ik heb m ook maar buiten de tuin neergezet anders was tie niet te filmen :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik en michael / pyromaniac , hadden 2 stuks camuro king .
welke we tegelijk afstaken iets na twaalfen , godsamme wat gaf dat 'n prachtig beeld .
heel de lucht vol goud en wat lager een en al blauw , heerlijk .
volgend jaar 3 ? :bonk: .
ik blijf dit toch een van de betere nederlandse cakes vinden .
complimenten aan lesli !

Dit blijft een geweldig mooie cake, de hele lucht is gevuld met goud.
Ik persoonlijk vind het wel wat hebben dat hij nu iets langzamer gaat, maar dit is persoonlijk.
Goede cakes, maar inderdaad de prijs wordt nu te hoog.

De Camuro King is en blijft gewoon een geweldige cake
Weliswaar duur in aanschaf maar je hebt een absolute topper in huis.
Door mijn achterban uitgeroepen als de mooiste cake van de avond.
(maar ik had er dan ook wel 2 tegelijk afgeschoten)

Back
Bovenaan