Bright Color Fontein [Uitloop]

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY5706
Artikelnaam: Bright Color Fontein
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Geweldig mooie fontein. Verrassende diversiteit aan heldere kleuren, die als een mooie druppelvormige lava naar buiten gespuwd worden.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 24/1
Adviesprijs: € 9,99
Voorverkoopprijs: € 7,99

bright_color_fountain_466671.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaren geleden her en der bij importeursbezoeken gevraagd om zo een fontein, maar helaas kwam ie nooit, en nu zien we hem inderdaad overal terugkomen, ik vind het top!

Deze versie ziet er goed uit, slim gefilmd ook op een verhoging, deze moet je dus eigenlijk van de grond af aansteken voor een mooi vallend effect, al zijn die lichtkogels op de grond ook erg tof.
Komt er sowieso bij dit jaar, ben er niet helemaal over uit welke nou de beste is in zijn soort in NL, dus dan maar testen. :)

Komt er sowieso bij dit jaar, ben er niet helemaal over uit welke nou de beste is in zijn soort in NL, dus dan maar testen. :)

Doen, haha! :D

Twee jaarwisselingen geleden hadden we de Jumping Jelly Beans (Schuurmans) getest. Vorig jaar de Neon Night (Wolff). Deze van China Red is in elk geval flink goedkoper.

Heel goed! Zelfde duur als de rest, geel ontbreekt wat, maar de rest is mooi zat om het geld meer dan waard te zijn.

Zeker een topper, constant multicolor, goede tijdsduur en trekt de aandacht, een aanrader! Na 4 stuks beviel ie nog steeds heel goed hehe, ik vind ze echt top.

Dit was een van de artikelen die ik gratis kon uitkiezen, bij de lokale China Red dealer, verleden jaar. En had ik dat nu maar gedaan, in plaats van die kleine budgetcake...
Erg gave fontein zo op film. Denk dat de multicolor live nog beter te zien zal zijn. Even onthouden dus :)

Erg leuke fontein zeg, kleuren zien er top uit. Ruim 40 seconden voor 8 euro is een prima prijs in mijn ogen, toppertje dit.

Blijft een mooi ding. Na de Lesli versie jaren terug (Mythos) was ik er heel blij mee. Lijkt de enige die het echt overleefd heeft.

Zeker de moeite waard

Zo jammer dat dit uitloop is. Echt leuk spul, mooie felle kleuren en een keer wat anders dan een gouden of crackling fontein. Wordt laatste tijd wat eenheidsworst qua fonteinenaanbod vind ik zelf in Nederland. Heb nog wel wat bright colors op voorraad dus kan nog even genieten, maar daarna richting buitenland hiervoor. Zonde.

Toch maar 2 zeker gesteld. Kan ze niet zelf ophalen, maar dat wordt geregeld. Eerste bestelling voor volgend jaar :p

(Telt dus ook niet mee voor budget :d )

Back
Bovenaan