Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
MMA is 100% anoniem.Geen ervaring met anoniem bellen naar het klikpunt.
Ben benieuwd: wordt geen naam gevraagd? Telefoonnummer waarmee je belt wordt niet geregistreerd?
Ik heb het ooit bijna gehad verkeerd cijfertje doorgegeven...Heb niets te verbergen maar als ik buren zou hebben die dit soort dingen doen dan hebben zij daarna geen leven meer, neem dat maar van mij aan.
Moet je een aluminium hoedje opzettenJe bent nooit anoniem. Als je een internetformulier invult weten ze je IP adres. Als je belt weten ze je 06 of locatie door de zendmasten
Het maakt mij geen reet uit. Ik zeg alleen dat 100% anoniem tegenwoordig niet meer bestaatMoet je een aluminium hoedje opzetten
klopt, je bent altijd traceerbaar. Camera's, kenteken, IP adres, zendmast noem maar op. Ik heb niks te verbergen dus heb er geen probleem mee..Het maakt mij geen reet uit. Ik zeg alleen dat 100% anoniem tegenwoordig niet meer bestaat
Ik ook nietklopt, je bent altijd traceerbaar. Camera's, kenteken, IP adres, zendmast noem maar op. Ik heb niks te verbergen dus heb er geen probleem mee..
Heel toevallig ondertekend door iedere gemeente uit de veiligheidsregio waarvan hij voorzitter is.Het ergste van deze brief is dat die ook nog eens ondertekend is door gemeentes die geen vuurwerkverbod hebben. Zo zie je maar weer dat de dorpen steeds meer overgenomen worden door de grote steden
Noemde je hem nou zwaar ongezond?Waar ik wél van op kijk bij deze man, is dat hij op persoonlijke (politieke) titel zijn haat jegens vuurwerk kapot wil maken, waarbij hij louter subjectief is. Bij hem is er geen objectiviteit en alleen maar onderbouwingen die in zijn eigen haat straatje passen. Ik sta er echt van te kijken dat dit wordt toegestaan en getolereerd op een politiek aanzienlijk niveau. Die man zit zo vol haat, dit is naar mijn mening een zwaar ongezond niveau om een politieke functie te bekleden.
Voor degenen die niet helemaal op de hoogte zijn: Bruls is burgermeester.

Even buiten om zijn forse fysieke verschijning, waarover al de nodige humoristische opmerkingen zijn gemaakt, is deze man naar mijn mening zwaar ongezond in zijn hoofd. Echt een psychische afwijking en hij heeft ook narcistische eigenschappen. En nogmaals, om op persoonlijke titel en persoonlijke wensen een maatschappelijke invulling te geven via een politieke functie op de wijze waarop deze man dat doet, is naar mijn mening echt zwaar gestoord en gevaarlijk.Noemde je hem nou zwaar ongezond?![]()
Gewoon zoveel mogelijk je eigen gang gaan.Nederland was echt een mooi land, ik voelde mij echt trots als Nederlander en verbonden met het land en haar mooie tradities, gewoontes en samenleving. Deze eeuw is dat afgebrokkeld en na de Covid pandemie in een rap tempo afgebroken. Zou buiten een volksopstand ook niet weten hoe je Nederland weer Nederlands maakt...
Onder het mom van publiekelijke verantwoordelijkheid. Dit zorgt voor disharmonie in de samenleving...Maar mag dit zo maar gezegd worden door een politicus? Ik wil het bijna een soort N**B praktijken noemen, wat een walgelijk land hebben we toch gekregen dat je wordt opgeroepen om buren en familie te verlinken.
Zonder hier weer een politieke discussie te laten losbarsten er zijn helaas meerdere politici die aan dit verhaal voldoen. Maar dat is het helaas anno 2025 het gaat alleen nog maar om jezelf.Even buiten om zijn forse fysieke verschijning, waarover al de nodige humoristische opmerkingen zijn gemaakt, is deze man naar mijn mening zwaar ongezond in zijn hoofd. Echt een psychische afwijking en hij heeft ook narcistische eigenschappen. En nogmaals, om op persoonlijke titel en persoonlijke wensen een maatschappelijke invulling te geven via een politieke functie op de wijze waarop deze man dat doet, is naar mijn mening echt zwaar gestoord en gevaarlijk.
Dat het wordt toegelaten door de politiek en de bevolking zelf, is toch enigszins verontrustend en verbaast mij. Deze man is alles behalve wat een democratie in een westerse wereld land moet uitstralen. En zoals al eerder gezegd, ik wil totaal niet refereren aan de jaren '40 van de vorige eeuw. Maar ik snap heel goed dat mensen deze vergelijking maken. En daarom vraag ik mij af wat deze man in godsnaam doet in een politieke functie met best veel verantwoordelijkheid voor een grote hoeveelheid mensen in onze Nederlandse samenleving.
En dan lees je zo'n artikel en denk je: oké: genoeg internet en social media voor vandaag.
Misschien een goed idee om nieuwe gebouwen te realiseren die een invulling krijgen zoals het PBC. Kunnen we meteen 90% van die gekken die in dat gebouw in Den Haag zitten daar naartoe brengen. Vroeger werden "gekken" opgesloten, anno 2025 krijgen zij een politieke functie en podium.
Nederland was echt een mooi land, ik voelde mij echt trots als Nederlander en verbonden met het land en haar mooie tradities, gewoontes en samenleving. Deze eeuw is dat afgebrokkeld en na de Covid pandemie in een rap tempo afgebroken. Zou buiten een volksopstand ook niet weten hoe je Nederland weer Nederlands maakt...
Volledig mee eens, maar in een democratie zou dit toch nooit moeten worden toegelaten?Zonder hier weer een politieke discussie te laten losbarsten er zijn helaas meerdere politici die aan dit verhaal voldoen. Maar dat is het helaas anno 2025 het gaat alleen nog maar om jezelf.
zo zwaar zijn is idd ongezondNoemde je hem nou zwaar ongezond?![]()