Brief burgemeester Bruls: Verlink buren en bekenden

Soms zit je wel eens op internet of social media en dat je denkt: wtf heb ik nu net gezien of gelezen!?!?! Dat je denkt, dit kan niet echt zijn. En ik wil alles behalve refereren naar een ongekend verschrikkelijke tijd in de vorige eeuw. Gelukkig was ik daar niet bij en hebben miljoenen mensen Nederland opgebouwd met als centraal punt "leven in vrijheid". Iets waar ik elk jaar op 4 en 5 mei bewust bij stil blijf staan. Als is het om mijn grootouders te eren die hebben geholpen Nederland weer op te bouwen. Een land met een eigen gezicht en tal van tradities. Maar stilletjes refereer ik toch naar die tijd na het lezen van het artikel. Heb het echt meerdere keren gelezen. En wat ik me dan afvraag: zit het PBC dan zo overvol en is de wachtlijst zo lang dat dit soort "mensen" als Bruls vrij rond lopen? Waar komt zijn haat vandaan?
En hoe zou hij reageren als het over carnaval gaat, de kosten van het afval, de gevolgen van het lawaai, de kosten van alcoholmisbruik, de onnodige druk op de zorg en alle andere gevolgen van carnaval? Zou hij het dan ook verbieden? Lijkt mij wel makkelijk: een verbod op carnaval lost veel op.
Echt ongelooflijk, dat anno 2025 dit soort mensen een podium op politiek hoger niveau kunnen betreden.
Echt zo sneu voor mijn grootouders die hebben meegeholpen Nederland op te bouwen na de Tweede Wereldoorlog met miljoenen andere Nederlanders en er de afgelopen 30 jaar stelselmatig deze opbouw teniet is gedaan. Nederland is vervreemd van zichzelf. En één van de gezichten van de vervreemding is Bruls, de clown van Nijmegen, overrijp geschikt voor een enkeltje PBC...

die had in de jaren 40/45 gewoon met zo'n rode armband om zijn bovenarm gelopen hoor ,bahhh mensen oproepen een ander te verraden en creëert daarmee dus zelf bewust tweestrijd tussen de burgers !!!

dan doe je het wel heel goed hoor als (ham)burgervader ,geen afstammeling van mussert mischien ???

Nope

“De eis van een concrete verdenking is essentieel. Een anonieme tip zonder enig ondersteunend bewijs is niet genoeg. Er moeten specifieke feiten en omstandigheden zijn die een redelijk vermoeden wekken dat u betrokken bent bij een ernstig strafbaar feit.”

ja maar dan zijn ze wel dus al binnen geweest he !!! justitie en openbaar ministerie nemen het hier in nederland niet zo nauw met je burgerrechten hoor ,per inwoners aantal meest getapte telefoon's ter wereld (vangnet) met daarbij de meldplicht naar een getapt persoon als het eventuele onderzoek is afgelopen ,nouw kan je vertellen dat daar in de praktijk niets van verteld wordt hoor :frusty:(heb ik uiteraard uit betrouwbare bron vernomen en niet gebaseerd op eigen ervaringen)🤔😉

oh ja en wel elk ander land veroordelen over de burgerrechten he als daar wat speelt ,allemaal een wasse neus man

Hey psst, hierbij verlink ik Bruls, ik zou maar eens een kijkje gaan nemen 😂 en morgen weer melding maken! Kijken hoe lang het duurt voor er een brief uitgaat er alstublieft mee te stoppen?

het schijn dat hij eigenlijk ook niet eens zo "fors/veel volume"heeft ook in het echt maar dat die gewoon vol zit met opgeblazen woede ,frustratie,haat wat er maar niet uit wil komen ,paar dagen met femke op de hei lekker samen wandelen misschien ???

Bruls, weet je wat pas levensgevaarlijk is? Het feit dat jij niet voor 70% uit water bestaat maar voor 70% uit vet.

• Haha
Waarderingen: Kees
Die vette hap kan ze armen niet eens over elkaar doen...

Bijlagen

• hubert-bruls-is-deze-zaterdag-21-mei-exact-tien-jaar-burgemeester-van-nijmegen-samen-met-zijn...jpeg
    hubert-bruls-is-deze-zaterdag-21-mei-exact-tien-jaar-burgemeester-van-nijmegen-samen-met-zijn...jpeg
    94,2 KB · Weergaven: 14
Back
Bovenaan